Ragnar Skj Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Flott stemningsbilde og så bra du har fått fram minibølgene her. Vennlig hilsen Ragnar 1
DataFMT Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Veldig fint Helene. Stemningsfull farge til dis som sola trenger gjennom. Åpnet full størrelse, og bildet er kjempeskarpt! Et bilde for fotoboka -Frode 1
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Flott stemningsbilde og så bra du har fått fram minibølgene her. Vennlig hilsen Ragnar Veldig hyggelig at du likte bølgene, for de var jeg særlig godt fornøyd med sjøl også. Tusen takk for fin kommentar,håper du har en fin søndag. Nå skal jeg ut på tur...kanskje blir det et bilde til i morgen, det er litt grått og vått i dag, men det er fotovær det også!
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Veldig fint Helene. Stemningsfull farge til dis som sola trenger gjennom. Åpnet full størrelse, og bildet er kjempeskarpt! Et bilde for fotoboka -Frode Tusen takk Frode! Jeg hadde tatt meg bryet å sette kameraet på stativ og brukte fjernutløser. Jeg er jo litt lat og bruker vanligvis ikke det. Håper du har en fin søndag!
November001 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Virkeligt idyllisk og storslået på samme tid! 1
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Virkeligt idyllisk og storslået på samme tid! Tusen takk Sune! Ja det var en ekstra flott morgen dette.
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Excellent capture!! regards Bekir. Thank you very much for your kind words Bekir:)
DataFMT Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Veldig fint Helene. Stemningsfull farge til dis som sola trenger gjennom. Åpnet full størrelse, og bildet er kjempeskarpt! Et bilde for fotoboka -Frode Tusen takk Frode! Jeg hadde tatt meg bryet å sette kameraet på stativ og brukte fjernutløser. Jeg er jo litt lat og bruker vanligvis ikke det. Håper du har en fin søndag! Takk det samme! Skal på markatur nå. Endelig sluttet å regne her nå. 1
smort1 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Fint lys, og ellers en "stille" stemning.... 1
Roar Kneppen Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Lekkert. Her lukter det nærmest stemning. Roar 1
Magnar Bruvik Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Flott bilete Helene! Nydeleg gyllent ljos! Mvh. Magnar 1
IngvaldNordland Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 En særdeles myk rolig stemning som var godt å ta inn over seg. Du har mange gode stunder i ditt arkiv etter hvert : ) mvh Ibn 1
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Fint lys, og ellers en "stille" stemning.... Lekkert. Her lukter det nærmest stemning. Roar Flott bilete Helene! Nydeleg gyllent ljos! Mvh. Magnar En særdeles myk rolig stemning som var godt å ta inn over seg. Du har mange gode stunder i ditt arkiv etter hvert : ) mvh Ibn Tusen takk for alle de hyggelige tilbakemeldingene i dag. Jeg setter stor pris på et lite ord. Det er faktisk Ålesunds drikkevann vi ser her, Brusdalsvannet. Det ligger åpent til, med bebyggelse og motorvei like ved. Det er heldigvis dypt, så vi har godt drikkevann i byen.
Gjest member-296438 Skrevet 4. oktober 2015 Skrevet 4. oktober 2015 Ny dehli:-) Dette var rett og slett bare flott. Får go´følelsen og roen av bildet, og det kan trengs en gang iblant. Du har rett og slett gjort noen skikkelige kvantesprang i fotograferinga! Bøyer meg i støvet, og der blir jeg nok en stund....
Fotoskrulla Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter Skrevet 4. oktober 2015 Ny dehli:-) Dette var rett og slett bare flott. Får go´følelsen og roen av bildet, og det kan trengs en gang iblant. Du har rett og slett gjort noen skikkelige kvantesprang i fotograferinga! Bøyer meg i støvet, og der blir jeg nok en stund.... Oi!! Blir jo nesten litt flau her jo! Det var veldig fine ord! Tusen takk Pål Føler vel at jeg lærer litt sånn pø om pø, noe kvantesprang er det vel ikke... Bare kom deg opp fra støvet du!
Anbefalte innlegg