Gå til innhold

Trenger hjelp til gaming pc


Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å bygge en gaming stasjonær pc til ca 5000-7000, jeg spiller egentlig bare CS:GO og League of Legends, også lurer jeg på om man trenger å kjøpe Windows f.eks hvis man bygger pcen eller får man det me?  Jeg vil helst at delene blir valgt på Komplett (Siden jeg ikke vet om noen andre nettsider som bygger pcen for meg) . Hvis dere finner bedre enn Komplett så er det helt greit og. Jeg trenger KUN selve maskinen, har allerede skjerm, tastatur, headset og mus. Flott hvis du kan hjelpe meg. Takk  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oem går fint å flytte. Flyttet to win7 fabrikklisenser til nye maskiner forrige uke til win 10.

Så lenge den ikke er oppgradert til win10 allerede... Før var det ikke problem og de kunne aktiveres 5 ganger eller noe og så måtte du bruke phone challenge for å reaktivere de. Win10 oem og upgrade blir visstnok knyttet opp mot hovedkortet via MS-kontoen har jeg lest

Endret av Nado
Lenke til kommentar

https://www.komplett.no/komplett-gamer-a15/11038

 

Hvis du uansett ikke vil bygge selv er det bare å ta en komplett gamer i din prisklasse.

Hvis du vil bygge selv;

http://www.logicalincrements.com/

 

Hvis du vil bruke litt mer pc på komplett pc-en ville jeg;

lagt til SSD harddisk - 600 kroner

oppgradert skjermkortet alt etter hvor mye du vil legge i det.

lagt til vannkjølingssystem - 600 kroner.

 

SSD - ting laster vilt mye forter, du vil ikke angre på å legge i 600 kroner på denne. Jeg ville ikke kjøpt uten!

Skjermkort er jo det du vil bruke mest mulig penger på for å få bra grafikk, men CS:GO krever ikke så mye.

Jeg syns det er greit at CPU temperaturen holder seg stabilt, men det er ikke så viktig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...