Gå til innhold

Mac widgets: Progress bar + Studierelaterte apper/widgets


midand

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en rekke prosjekter jeg gjerne skulle hatt en status bar og hvis mulig, plass for å gjøre "gjøremål" notater. Sistnevnte er ikke et must.

 

Tanken er at jeg ønsker å notere for meg selv hvor langt jeg har kommet på de ulike prosjektene slik at jeg har kontroll over at alt er med og hvilke jeg bør jobbe mer med.

 

Tenkte også å bruke dette i forbindelse med at jeg studerer, og deler det inn etter ulike fag.

Hvis det er noen som har andre widget/apper eller lignende som er lurt å ha til studering, så rop gjerne ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har en rekke prosjekter jeg gjerne skulle hatt en status bar og hvis mulig, plass for å gjøre "gjøremål" notater. Sistnevnte er ikke et must.

 

Tanken er at jeg ønsker å notere for meg selv hvor langt jeg har kommet på de ulike prosjektene slik at jeg har kontroll over at alt er med og hvilke jeg bør jobbe mer med.

 

Tenkte også å bruke dette i forbindelse med at jeg studerer, og deler det inn etter ulike fag.

Hvis det er noen som har andre widget/apper eller lignende som er lurt å ha til studering, så rop gjerne ut :)

 

Microsoft OneNote og Evernote bør begge fungere bra.

Lenke til kommentar

 

Hei!

 

Har en rekke prosjekter jeg gjerne skulle hatt en status bar og hvis mulig, plass for å gjøre "gjøremål" notater. Sistnevnte er ikke et must.

 

Tanken er at jeg ønsker å notere for meg selv hvor langt jeg har kommet på de ulike prosjektene slik at jeg har kontroll over at alt er med og hvilke jeg bør jobbe mer med.

 

Tenkte også å bruke dette i forbindelse med at jeg studerer, og deler det inn etter ulike fag.

Hvis det er noen som har andre widget/apper eller lignende som er lurt å ha til studering, så rop gjerne ut :)

 

Microsoft OneNote og Evernote bør begge fungere bra.

 

Jeg bruker Evernote, men ønsker å ha en en visuell visning, noe ala dette:

 

21-35-gorgeous-progress-bars.pngCustomizable-Circular-Progress-Bar-with-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...