Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Tidlig i dag. Bildet er fjernet.
Fotoskrulla Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Det er knølete å få tatt skikkelig bilde av regnbuen, den er så stooooor! Synes du lykkes bra i v1. Gjorde seg med buskaset i forgrunnen. 1
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Forfatter Skrevet 19. september 2015 Det er knølete å få tatt skikkelig bilde av regnbuen, den er så stooooor! Synes du lykkes bra i v1. Gjorde seg med buskaset i forgrunnen. Takk skal du ha Helene
Trond Olav Løkken Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Veldig sjelden man rekker å få foreviget regnbue, når den topper seg i solskinnet. Bra! 1
Torhild Jansen Skrevet 19. september 2015 Forfatter Skrevet 19. september 2015 Veldig sjelden man rekker å få foreviget regnbue, når den topper seg i solskinnet. Bra! Takk skal du ha
Roar Kneppen Skrevet 20. september 2015 Skrevet 20. september 2015 V1 er jo enkel og grei den. Vegetasjonen ble jo fargerikt ramma inn. I V2 ville jeg tatt en beskjæring til høyre slik at den høyre ikke går ut direkte i krysset, men rent ut på høyre kortside med litt luft opp til hjørnet for en diagonal mellom langside og kortside gir ofte den beste spenning i bildet. Kanskje må du fjerne så mye som 4 cm til høyre. Men her finnes mange muligheter for beskjæring både nede og til venstre også. Det er bare å prøve seg fram. men husk at hjørneutgang ofte er den dårligste løsningen hvis det ikke er snakk om symmetri med to eller flere ut i hjørner. Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 21. september 2015 Forfatter Skrevet 21. september 2015 V1 er jo enkel og grei den. Vegetasjonen ble jo fargerikt ramma inn. I V2 ville jeg tatt en beskjæring til høyre slik at den høyre ikke går ut direkte i krysset, men rent ut på høyre kortside med litt luft opp til hjørnet for en diagonal mellom langside og kortside gir ofte den beste spenning i bildet. Kanskje må du fjerne så mye som 4 cm til høyre. Men her finnes mange muligheter for beskjæring både nede og til venstre også. Det er bare å prøve seg fram. men husk at hjørneutgang ofte er den dårligste løsningen hvis det ikke er snakk om symmetri med to eller flere ut i hjørner. Roar Igjen må jeg si meg enig med dine forslag - takker hilsen Torhild
Anbefalte innlegg