Gå til innhold

Beyerdynamic DT990 Pro 250 ohm + Xonar DX + Argon HA1?


AedionGame

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp tatt steget videre fra såkalte "gaming-headset" og over til studio/stereo headset for en (forhåpentligvis) bedre opplevelse både med musikk og gaming. Gikk først til innkjøp av Beyerdynamic DT770 Pro 80 ohm, men merket fort at lukkede klokker ikke var noe særlig til bruk for gaming. Byttet de derfor til DT990 Pro 250 ohm og kjøpte meg samtidig Asus Xonar DX, som jeg senere fant ut at ikke har noen form for forsterker. Merket forsåvidt også dette litt på 80 ohm-klokkene ettersom at jeg ikke fikk helt den "punchen" som jeg tror de skal være istand til. Tenkte derfor jeg skulle kjøpe meg en forsterker å koble til lydkortet og fant da denne Argon HA1 på Hi-Fi klubben.

Noen som har noen formening om dette kan være en god kombo? Om Argon HA1 også klarer å dra DT990 Pro 250 ohm gjennom Xonar DXen?

Edit: Linker produktene, slik at det blir lettere å finne fram specs:

Beyerdynamic DT990 Pro 250 ohm
Asus Xonar DX

Argon HA1
 

Endret av AedionGame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får høy nok lyd på utgangen fra Xonar DX trenger du ingen ekstern forsterker.

Argon er "økonomimerket" til klubben og forsterkertrinn i HA1 er garantert av dårligere kvalitet enn utgangstrinnet i Xonar DX.

Spar pengene på HA1 og kjøp en ekstern forsterker av bedre kvalitet (og bedre hodetelefoner) når behovet melder seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...