Gå til innhold

Erobern Sie die stadt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et bilde med masse informasjon, ganske så hulter i bulter, som leder tankene bort fra "Ordnung muss sein", som mange forknipper med tyskerne fra gammelt av; liksom "ordning och reda" hos "skandinavias tyskere".

Det er kanskje ikke i forsteder som dette arkitektene satser på anerkjennelse og berømmelse, siden her allerede er mye som sloss om oppmerksomhet.

I alle fall, bildet levner ingen tvil om at der bor mennesker.

Skrevet

Jo, det ble noe annet i fullstørrelse pluss fullskjerm på 32 tommern.

Lurte først på om du hadde vært ute og laga lappeteppe igjen. Men her er det visst bare mange mange elementer i et urbant bybilde.

Ser ut til at du har fulgt oppfordringen på skiltet ute på høyrevingen.

Kan ikke lavære å spørre meg sjøl om hvordan dette hadde blitt i farger?

Roar

Skrevet

Et bilde med masse informasjon, ganske så hulter i bulter, som leder tankene bort fra "Ordnung muss sein", som mange forknipper med tyskerne fra gammelt av; liksom "ordning och reda" hos "skandinavias tyskere".

Det er kanskje ikke i forsteder som dette arkitektene satser på anerkjennelse og berømmelse, siden her allerede er mye som sloss om oppmerksomhet.

I alle fall, bildet levner ingen tvil om at der bor mennesker.

Som fotograf ønsker man ofte å presenterer pene (o.m. sein) bilder. Men av og til blir vi heldigvis fristet til å vise hva som måtte komme opp. Bildet er dog noe etterbehandlet, men det som er - det er : ) Mange takk Trond Olav. mvh IObn

Skrevet

Jo, det ble noe annet i fullstørrelse pluss fullskjerm på 32 tommern.

Lurte først på om du hadde vært ute og laga lappeteppe igjen. Men her er det visst bare mange mange elementer i et urbant bybilde.

Ser ut til at du har fulgt oppfordringen på skiltet ute på høyrevingen.

Kan ikke lavære å spørre meg sjøl om hvordan dette hadde blitt i farger?

Roar

He , he det hender det blir for mye for meg også : ) En måte å bevare litt av roen på var å gå for en s/hv løsning. Som jeg sier til T.O. så er dette et typisk bilde der dere får det med plakatet og sågår restene av dem også : ) Mange takk Roar. mvh Ibn

Skrevet

Henger meg på de gode kommentarene fra Trond og Roar, "ordnung muss sein" er jo forlatt her.

Vennlig hilsen Ragnar

Takker så mye Ragnar. Man skal ikke så langt utenfor, før glamouren fires mange hakk.Stedet var allikevel preget av fred og fordragelighet og mye billig mat : ) mvh ibn

• 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...