Gå til innhold

Hvordan er erfaringer med Bruktmarked.no?


SciBirg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en brenner av en på bruktmarked.no

Forhåndsbetalte t.o.m. Alt gikk helt etter planen, fikk varen snaue uka etter jeg satt inn pengene på kontoen.

Det kan vel variere fra person til person, men tror ikke de fleste akkurat er ute etter å svindle

 

Men du merker kanskje dette på personen du handler med åssen han oppfører seg ?

Endret av Praeferox
Lenke til kommentar

Hei,

 

Før så sverget jeg til qxl men etter at de omgjorde systemet sitt og krever penger for absolutt alt så har jeg kuttet de ut. Du må jo nesten betale bare for å surfe på sidene deres.

 

Hadde ikke funnet noen andre bra plasser før jeg "stakk" innom bruktmarked.no og opplevde at prisene her er mye bedre og de som selger er litt mer seriøse.

 

Har nå handlet en del ganger her og kjøpt 2 hovedkort, 2 prosessore, ram, HD og skjermkort. Ingen problemer i det hele tatt og det beste av alt.....det koster ikke penger!!!!

 

Kan anbefale bruktmarked på det varmeste for jeg har kun gode erfaringer.

(en kan sikkert være uheldig og komme over en useriøs selger, men det kan jo forekomme overalt)

Lenke til kommentar

Tror jeg nesten ble svindlet, men trakk meg til slutt etter evig mange mail frem og tilbake. Skulle bytte min t610 i en p800, han sa han hadde sendt den, så jeg ville ha sporingnummeret på pakken. Men det hadde han glemt på jobb, skulle få det dagen etter. Men kom det noe sporingsnummer? Neida...

Etter en uke med venting kom det ikke noen mobil heller. Flaks jeg ikke sendte min.. :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...