Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Fra Sandakerveien Bildet er fjernet.
Fotoskrulla Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Det er et knippe nydelige gateskildringer du presenterer for oss her i dag. Virkelig lekkert! Likte alle sammen, også sistemann i rekka. Du er utsøkt i dine utsnitt!
IngvaldNordland Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Egn god serie. Står nok igjen med v1 som favoritt. Tror jeg ville justert høyresiden inn en tanke mer. Gulfargen på bygget varmer godt helheten. mvh Ibn
Ragnar Skj Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Er så glad for at du billed- og tekstmessig forteller oss historier om gamle Oslos pulserende bydel. Høy klasse på bildene dine. Vennlig hilsen Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 5. september 2015 Forfatter Skrevet 5. september 2015 Egn god serie. Står nok igjen med v1 som favoritt. Tror jeg ville justert høyresiden inn en tanke mer. Gulfargen på bygget varmer godt helheten. mvh Ibn Jeg hadde ikke nok å gå på i originalen og ville ikke la bildekant skjære i baldakinen da jeg tror det ville bli enda mer negativt. Noen ganger må man bare gå på akkord. Roar
Rolf Kristensen Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Som vanlig er det godt planlagte og bearbeidede bilder du viser frem. Liker hele serien, men synes nok V1 blir højdaren her. Ganske snodig med det hvite trehuset som virker ganske så malplassert her mellom de store murgårdene. Pluss for interessant og artig tekst Mvh. Rolf
Torbjørn Milje Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Flotte og fargerike bilder hvor jeg liker best V5, kanskje fordi den skiller seg ut i fra de andre i denne serien. Bildene er fint komponerte, har god skarphet og som alltid fin innramming Mvh Torbjørn
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. september 2015 Skrevet 5. september 2015 Flott ,velkomponert og fargerikt formidlet i tekst og bilde. Mvh Alec
Anbefalte innlegg