LAEN Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Hei Torhild, Nært og fint makro bilde, med spott on fokus på hode til fluen Hva slags kamera har du brukt til å ta bildet? 1
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Hei Torhild, Nært og fint makro bilde, med spott on fokus på hode til fluen Hva slags kamera har du brukt til å ta bildet? Takk skal du ha jeg har brukt Canon PowerShot. hilsen Torhild
Trond Olav Løkken Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Torhild, jeg synes du skal slutte å ta så bra nærbilder med bare en Canon PowerShot. Tenk litt på oss andre her.. 1
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Torhild, jeg synes du skal slutte å ta så bra nærbilder med bare en Canon PowerShot. Tenk litt på oss andre her.. ... utgått på dato, men like bra på 'de nære ting'
Torbjørn Milje Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Et meget flott makrobilde dette Torhild hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra Mvh Torbjørn 1
Torhild Jansen Skrevet 2. september 2015 Forfatter Skrevet 2. september 2015 Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene hilsen Torhild
Ragnar Skj Skrevet 2. september 2015 Skrevet 2. september 2015 Ser du har kastet deg på makrotrenden, og med hell. Ikke så mye å utsette her. Vennlig hilsen Ragnar 1
Torhild Jansen Skrevet 3. september 2015 Forfatter Skrevet 3. september 2015 Ser du har kastet deg på makrotrenden, og med hell. Ikke så mye å utsette her. Vennlig hilsen Ragnar Takk skal du ha Ragnar hilsen Torhild
Anbefalte innlegg