Gå til innhold

Ålesund sett fra Sula


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig!

Er det satt sammen av flere bilder?

Tusen takk! :)  En kan vel godt si det er satt sammen av flere bilder, men det er ikke jeg som har gjort det, det har kameraet gjort.  Jeg setter bare på panoramafunksjon, bestemmer hvor jeg skal starte, holder knappen nede og fører kameraet i rolig bevegelse.  Jeg hører at det klikker mange ganger.:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig fint gjort.

Og første gang jeg ser så mye av dette område på bilde, - dermed er ens indre bilde av Ålesund korrigert.

 

For å være helt korrekt så er det ikke bare Ålesund du ser heller, men også litt omkringliggende kommuner, som øykommunen Giske (der flyplassen Vigra ligger) og litt av Sula kommune (der jeg står og fotograferer ifra) :)  Tusen takk for trivelig kommentar!

Lenke til kommentar

 

Fint panorame med passende ramme :)

 

 

 

Hilsen Leif :cool:

Hei Leif! :wee:

Det er alltid litt nervepirrende å ha ramme på, det er alltid en del meninger om den. Fint at du likte den og takk for kommentar! :w00t:

 

 

Hei igjen Helene :D

Enig med deg om ramme, vansklig då det en del meninger om dem ;)  ​

 

Ha en fin dag !

 

 

Hilsen Leif :cool:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Åhh, elsker panorama. For en utsikt! Rammen passet veldig bra til motivet synes jeg.

Jeg ville kanskje ha gitt de lysere toner fra midten og opp litt mer konstrast og tonet ned litt på blåfargen (eventuelt endre litt på fargetempraturen), men det er smak og behag.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :) Du har sikkert rett i at bildet er litt for mye i det blå, men det er litt sånn lufta er her på vestlandet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...