Gå til innhold

solnedgang på sjøen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er'e Sunshine, men hvor er Sørli?

Bak kamera selvfølgelig.

Litt usikker på den ekstra som stikker inn fra venstre og lurer på om kanskje bildet hadde tjent på et venstrekutt så den forsvant.

En liten kloning på en "strek" som stikker onn fra høyre ville jeg også gjort.

Jeg ville nok her antagelig ha halvert himmelen. Men det kan du gjerne skrive på min smakskonto for jeg er som kjent hekta på panoramaformater.

Roar

Skrevet

Hello mr. Sunshine! :)

Er enig med Roar at du burde kuttet vekk berget i venstrekanten, ellers er det vakkert nok for meg. :) Praktfulle farger. Det er ofte vankelig å få sola fin i slike bilder synes jeg, men denne lykkes du fint med.

Skrevet

Tusen takk for hyggelig kommentar. Ja solnedganger blir veldig ofte dårlig bilder dessverre. Ihvertfall har jeg klart å få mange elendige bilder av de.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Et flott solnedgangsbilde med saftige farger. Det jeg første jeg la merke til er at horisonten er skjev , den heller nedover til høyre . Utenom det og holmen til venstre er det ikke noe annet jeg ville ha gjort .

Mvh

Alec

Skrevet

Et flott solnedgangsbilde med saftige farger. Det jeg første jeg la merke til er at horisonten er skjev , den heller nedover til høyre . Utenom det og holmen til venstre er det ikke noe annet jeg ville ha gjort .

Mvh

Alec

Du har så rett Alec. Her har jeg dessverre glemt å rette opp horisonten i min iver. Kan igrunn ikke skylde på at jorda er rundt heller og at det er derfor hellingen er . Takk for kommentar og tips

Skrevet

Dette bildet liker jeg. Her er fine farger, fin beskjæring og en god skarphet. Solen er jo helt perfekt

Mvh Torbjørn

Tusen Takk for hyggelig kommentar. Det var hyggelig å høre

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...