Fotoskrulla Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Barskt, likevel mykt. Likte utsnittet du har valgt.
Ovidia2 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Skrevet 24. august 2015 Tusen takk for det Helene ! Hilsen Tove
Roar Kneppen Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Ja, det var vel en slik jeg nettopp kommenterte. Så forresten en skikkelig kraftig en som kanskje er siste modell nede ved Aker brygge på lørdag. Det skjegget der trenger nok litt mer tid på seg for å få skikkelig fasong. Roar 1
Ovidia2 Skrevet 24. august 2015 Forfatter Skrevet 24. august 2015 Ja, det var vel en slik jeg nettopp kommenterte. Så forresten en skikkelig kraftig en som kanskje er siste modell nede ved Aker brygge på lørdag. Det skjegget der trenger nok litt mer tid på seg for å få skikkelig fasong. Roar Takk for tilbakemeldingen Roar! Jo denne karen hadde også en ny modell av en Harley. De er jammen meg store.. og fine! Hilsen Tove
Ragnar Skj Skrevet 24. august 2015 Skrevet 24. august 2015 Kunstnerisk utsnitt og positur, flotte gråtoner i svart/hvitt bildet. Vennlig hilsen Ragnar
Anbefalte innlegg