Gå til innhold

Kanskje finner noen lykken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig dette Helene og godt sett!!

Hilsen Tove

Takk takk Tove! Det er vel jeg som er litt miljøskadet som har jobbet maaaaange år i mannsdominert miljø, siden jeg ser slike ting, jeg vet ikke. Artig er det nå lell! :)

Skrevet

Nå sier visst originalen noen om et fikenblad til å dekke intimitetene der lårene møtes. men trekløver gjør vel jobben sånn noenlunde de også ser det ut til her.

Ser ut til å begynne å dra litt på åra den vi ser utsnitt av her for det har begynt å gro måsa i området også.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Nå sier visst originalen noen om et fikenblad til å dekke intimitetene der lårene møtes. men trekløver gjør vel jobben sånn noenlunde de også ser det ut til her.

Ser ut til å begynne å dra litt på åra den vi ser utsnitt av her for det har begynt å gro måsa i området også.

Roar

Hehe, :wee: Det var nok ingen ungkvist dette nei, men dusken var nå frisk og fin! ;)

Skrevet

Mer dekorativt enn et fikenblad tror jeg. Ser ikke ut til å være helt ung, men midjen er fortsatt smal !

Vennlig hilsen Ragnar

Slank og pen Ragnar! :grin2: (..nesten som fotografen! :rofl: )

Skrevet

Mer dekorativt enn et fikenblad tror jeg. Ser ikke ut til å være helt ung, men midjen er fortsatt smal !

Vennlig hilsen Ragnar

Slank og pen Ragnar! :grin2: (..nesten som fotografen! :rofl: )

Kan tenke meg det ja !

Skj

• Liker 1
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Artig motiv , tre/firkløverne vokser på de forunderligste plasser . Dette var en naturlig morsomhet .

Mvh

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...