Super Shrek Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 (endret) Jeg vil vite deres favoritt tycoon-pcspillmusikk . Du sier hva spille heter også en video med sangen. Du kan også ta med andre-plassen hvis du vil. Det er lov til å velge noe som allerede har blitt valgt . Personlig liker jeg best themet i Zoo Tycoon 2: Ultimate Collection: Andre-plassen min må vel være Game Dev Tycoon: https://www.youtube.com/watch?v=Z85XssCrW1A P.S: Jeg vet ikke om dette skal være på spill-forumet eller musikk-forumet :S. Endret 22. august 2015 av Super Shrek 1
SpongeFrog Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 Må si at den første falt virkelig i smak For min del må det være noe fra Rollercoaster spillene..
Super Shrek Skrevet 22. august 2015 Forfatter Skrevet 22. august 2015 Må si at den første falt virkelig i smak For min del må det være noe fra Rollercoaster spillene.. Hva med video?
SpongeFrog Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 Denne gjør meg glad: Har så ufattelig mange minner fra det spillet der. 3
funchenstein Skrevet 22. august 2015 Skrevet 22. august 2015 For et sært topic! Kan det bli så mye bedre enn dette? Både spillet og musikken:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå