Gå til innhold

Hortensia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God dybdeskarphet og naturtro fargegjengivelse gir blomsten verdighet her :-)

Noen vil sikkert ha skarphet over større deler av blomsten. Dette er jo en avveining og smak og behag.

Fint at du liker det slik det presenteres her.

Skj

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flotte blomsterbilder med en fin komposisjon fin bruk av dybdeskarphet og fin fargepalett.

Jeg likte best v2.

Mvh

Alec

Skrevet

Flotte bilder begge to, men enig med Alec..velger også 2

Hei Helene, er jo ikke noen ekspert på blomsterbilder, men noen ganger får jeg så lyst til prøve når blomsten(ene) står der og "smiler" til deg. Takk for kommentaren !

Skj

Skrevet

Her velger jeg utvilsomt V2.

Finner dessverre ikke noe å sette negativfingeren på så da er det jo bra for bildet, men litt kjedelig å skrive kommentar - he he.

Roar

Når alle dere andre gjør det, så går jeg for V2 jeg også.

Det er så mange fine og dekorative blomster å se på, men så er det å få til et bilde som gir det rette synsinntrykket da. Prøver stadig, men det er allikevel et stykke igjen til det optimale synes jeg. Fint med kommentar fra deg Roar.

Skj

Skrevet

Meget vakker plante, Ragnar. Flott nærbilde.

Har hvit klatre-utgave på høy mur, som pynter opp.

Hei Trond, vi har noe lignende hjemme også. Dette bildet er tatt på et annet sted. Det var særlig de hvite blomstene som omkranser kjernen som jeg falt for.

Takk for din kommentar.

Skj

Skrevet

Syners du gjør en svært fin jobb her. Fargetrykket tilstrekkelig uten å tippe over. Fremstår ryddig og passe mettet i fargene. mvh Ibn

Særdeles hyggelig kommentar fra deg !

Skj

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...