Gå til innhold

Rød...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Rød...

Bildet er fjernet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går jeg for V2 der jeg kunne tenkt meg ytterligere sløring av bakgrunnen og kanskje dempa lyset, økt kontrasten og skjerpet litt på selve blomsten for å se om mer tegning kom.

Men så har jeg det jo med å være litt mer kravstor på andres bilder enn på egne.

Roar

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , smort1 , Ragnar og Ingvald !

Kunne ha brukt en større blender og fått ytterligere sløring . Men da hadde dybdeskarpheten på blomsten blitt enda mindre , den ar allerede i minste laget.

Mvh

Alec

Skrevet

Takker for hyggelige og positive kommentarer - Helene , Roar , smort1 , Ragnar og Ingvald !

Kunne ha brukt en større blender og fått ytterligere sløring . Men da hadde dybdeskarpheten på blomsten blitt enda mindre , den ar allerede i minste laget.

Mvh

Alec

Box blur i Photoshop ordner slikt for deg hvis du isolerer ut blomsten først med f. eks. et av lassoverktøyene eller kanskje Magic wand (tryllestaven).

Roar

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Mvh

Alec

Box blur i Photoshop ordner slikt for deg hvis du isolerer ut blomsten først med f. eks. et av lassoverktøyene eller kanskje Magic wand (tryllestaven).

Roar

Hei Roar !

Takker for tipset , men jeg fortsatt ikke Photoshop.

Har en funksjon som minner om denne i "redigerings"

programmet til Windows men i dette tilfellet fikk jeg ikke god nok effekt.

Mvh

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...