Gå til innhold

Razer Kraken


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøpe Razer Kraken, det har jeg bestemt meg for. Problemet er alle modellene som finnes. Headsettet skal brukes hovedsaklig til gaming (om jack er best skal det også brukes til iPad og tlf, men hovedfokuset er på at det skal være optimalt til PC).

 

Hvilket headset er best? Har hørt at USB-utgaven har dårlig mikrofon, men jack-utgaven har dårlig lyd. I tillegg kommer analog-headset inn...? Har egentlig veldig lite peiling.

 

USB, 3,5mm jack, 7,1 eller analog?

 

Vet ikke om jeg har lydkort :p

 

Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Razer Kraken 7.1 Chroma (USB) har veldig god lyd, både ut og inn. Har det ikke selv, men skyper jevnlig med personer som har det, i tillegg til at jeg har testet det selv. De andre Kraken-modellene har jeg ikke prøvd, men hvis 3.5mm ikke er viktig er USB bedre for PC. (trenger du portabel lyd til iPad etc. kan jeg sterkt anbefale Razer Adaro In-Ears) Lydkort er integrert i hovedkortet i PC-en din.

 

 

Ser også at Kraken Pro kommer med "splitter". Er det for at man kan bruke usb og jack?

 

Splitteren gjør at hodetelefonene fungerer med PC-er med en lydutgang og en lydinngang. Altså en rosa og en grønn plugg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...