Gå til innhold

Headache


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et veldig sterkt og spesielt bilde. Det er tydelig at det ligger veldig mye arbeid bak dette, både i form av kreativ tankegang og fotografering/redigering. Det blir på mange måter veldig personlig, som med all annen kunst.

 

Så når jeg skriver en kommentar er det på ingen måte et angrep på din personlige visjon som kunstner, men min subjektive tolkning av det jeg ser.

 

På et overordnet plan så er det et godt bilde med både fin komposisjon og et godt utsnitt. Bra kontroll på lyset sørger for å styre seerens blikk mot motivet.

 

Tolkningen av innholdet vil jeg imidlertid overlate til den enkelte seeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et veldig sterkt og spesielt bilde. Det er tydelig at det ligger veldig mye arbeid bak dette, både i form av kreativ tankegang og fotografering/redigering. Det blir på mange måter veldig personlig, som med all annen kunst.

 

Så når jeg skriver en kommentar er det på ingen måte et angrep på din personlige visjon som kunstner, men min subjektive tolkning av det jeg ser.

 

På et overordnet plan så er det et godt bilde med både fin komposisjon og et godt utsnitt. Bra kontroll på lyset sørger for å styre seerens blikk mot motivet.

 

Tolkningen av innholdet vil jeg imidlertid overlate til den enkelte seeren.

 

Jeg setter pris på alle kommentarer som gjør at jeg blir en enda bedre fotograf/kunstner og din kommentar gjør nettopp det. Takker for at du tok deg tid til skrive noen ord til meg. Setter pris på det. Ønsker deg en fin dag.

Hilsen Roham

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...