Gå til innhold

TANKER I EN HOTELLSENG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessante betrakninger! :)

Når kommer det en bok med dine samlede verker (blir sikkert en koloss av en bok).. ;)

PS!

Kledelig bilde, forresten....

Skrevet

To virkelig flotte bilder og med meget vellykket etterbehandling. Bilder jeg har sansen for.

Teksten må jeg få lov til å lese ordentlig og i ro og mak for å gjøre meg et inntrykk.

Vennlig hilsen Ragnar

Gjest member-296438
Skrevet

Fascinerende, hverken mer eller mindre! Setter stor pris på dine historier/vers sammen med bildene. En berikelse for oss andre.

Ha en flott helg Kneppen:-)

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Flotte bilder med en fascinerende historie .

Den bør absolutt komme ut i bokform.

Mvh

Alec

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt sammenhengen mellom bilde og tekst, men det gjør ingenting, det var teksten som fenget meg mest i dag. Jeg lurer på hva du levde av når du var ute på ekspedisjonene dine, hadde du en jobb? Skrev du reportasjer, tok bilder eller sånne ting for å tjene kronene du trengte? Det er jo ikke gratis å ferdes rundt sånn, selv om man er bare en enkelt sjel. Spennende historie, gleder meg til boka di..;)

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt sammenhengen mellom bilde og tekst, men det gjør ingenting, det var teksten som fenget meg mest i dag. Jeg lurer på hva du levde av når du var ute på ekspedisjonene dine, hadde du en jobb? Skrev du reportasjer, tok bilder eller sånne ting for å tjene kronene du trengte? Det er jo ikke gratis å ferdes rundt sånn, selv om man er bare en enkelt sjel. Spennende historie, gleder meg til boka di..;)

Tror ikke det blir noen bok. Jeg har starta gang på gang, men kommer ikke særlig langt.

Min bok har vært en lærerik verden som har lært meg mer enn de 11 årene jeg har gått på skole.

Levde faktisk av de 5000 kronene jeg gjorde på samlinga jeg ga ut på eget forlag i 1972. Hadde egentlig tenkt meg nordover på vinterfiske for å tjene opp penger til turen, men da jeg satt igjen med såpass som 5000 kroner da festivalsesongen var over pakka jeg sekken og satte kursen sydøstover. Jeg har snakket om Afganistan her. Der kostet hotell og to måltid mat samt en 20 pakning sigaretter under norske kr. 5,00 pr. dag. Tok jeg en Cola spratt jeg litt over.

Hadde 100 kroner i lomma og en tusenlapp i banken da jeg kom hjem.

Roar

Skrevet

Tror ikke det blir noen bok. Jeg har starta gang på gang, men kommer ikke særlig langt.

Min bok har vært en lærerik verden som har lært meg mer enn de 11 årene jeg har gått på skole.

Levde faktisk av de 5000 kronene jeg gjorde på samlinga jeg ga ut på eget forlag i 1972. Hadde egentlig tenkt meg nordover på vinterfiske for å tjene opp penger til turen, men da jeg satt igjen med såpass som 5000 kroner da festivalsesongen var over pakka jeg sekken og satte kursen sydøstover. Jeg har snakket om Afganistan her. Der kostet hotell og to måltid mat samt en 20 pakning sigaretter under norske kr. 5,00 pr. dag. Tok jeg en Cola spratt jeg litt over.

Hadde 100 kroner i lomma og en tusenlapp i banken da jeg kom hjem.

Roar

Sammenhengen leser du i første vers glemte jeg å nevne.

Roar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...