Ragnar Skj Skrevet 6. august 2015 Skrevet 6. august 2015 Skummelt vesen ! Oppfinnsomt fotografert. Vennlig hilsen Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Ikke for å være brysom og overpirkete - men denne kunne jeg tenkt meg med full skarphet på hele. Men slikt er det vel bare meg som har frekkhetens gave til å be om. Ikke svar "gjør det sjøl" for jeg klarer ikke. Men å halvere luft oppe er kanskje ikke for mye forlangt for da senker du betrakters blikk mer direkte mot modellen. Roar 1
susorten Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Ikke for å være brysom og overpirkete - men denne kunne jeg tenkt meg med full skarphet på hele. Men slikt er det vel bare meg som har frekkhetens gave til å be om. Ikke svar "gjør det sjøl" for jeg klarer ikke. Men å halvere luft oppe er kanskje ikke for mye forlangt for da senker du betrakters blikk mer direkte mot modellen. Roar ja d hadde vert noe d men då må me vell øve i focus stacking å d e ikkje lett håndhåldt men har aldi prøvd d heller så klipping er lett derimot
Anbefalte innlegg