Roar Kneppen Skrevet 7. august 2015 Skrevet 7. august 2015 Fint utsnitt og komp selv om jeg ville klona vekk den svarte ute i venstrekanten. Skarpheten sitter bedre her enn de foregående bildene dine så jeg holdt meg unna. Ikke hyggelig å bare klage på litt uskarphet. Jeg har sjøl ustødige hender og må vel vurdere mer stativ etter hvert. Foreslår stativ og snorutløser. Ikke få fotografer - amatører som proffe drasser rundt med kamera på stativ over skuldra og det betaler seg nok i resultater. Roar
ethomassen Skrevet 7. august 2015 Forfatter Skrevet 7. august 2015 Fint utsnitt og komp selv om jeg ville klona vekk den svarte ute i venstrekanten. Skarpheten sitter bedre her enn de foregående bildene dine så jeg holdt meg unna. Ikke hyggelig å bare klage på litt uskarphet. Jeg har sjøl ustødige hender og må vel vurdere mer stativ etter hvert. Foreslår stativ og snorutløser. Ikke få fotografer - amatører som proffe drasser rundt med kamera på stativ over skuldra og det betaler seg nok i resultater. Roar Takk-ja alderen avslører oss. Og her er jeg på tur med barn,og kan jo ikke dra stativet med over alt. Takk for kommentarene Det svarte har jeg dessverre oversett
Anbefalte innlegg