Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Et meget flott bilde fra Hadeland dette hvor farger, skarphet og beskjæring er meget bra. Jeg skal nok ta meg flere turer bort til Hadeland for der er virkelig flott men det kan nok ikke bli før til neste år. Mvh Torbjørn
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Fint utsnitt der du ser fjorden lager en liten vik. Flotte farger og god skarphet (som vanlig fra deg) - og nå er du like i nærheten av der jeg tok mitt bilde Harald. Hadeland-steam javel, men her er det mye godt fotostoff. Vennlig hilsen Ragnar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Ser da ut til at jordbruket har gode vilkår på disse kanter. Fint utsyn og flere diagonaler som skaper fin spenning i bildet. Roar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2015 Forfatter Skrevet 4. august 2015 Mange takk kara. Torbjørn: Høsten er fin her og ikke minst vinteren Det er nesten ubegrenset med motiver i dette området og et til tider brukbart lys. Ragnar: Jeg vet nok hvor du har tatt bildene dine for jeg har knipset her selv.
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Særs flott gjengivelse av dette vakre landskapet Harald! Litt feite farger, men jeg synes det kledde bildet. mvh Jan
Knut S Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Flatbygdene på Hadeland. Flott bilde dette. Sløvika camping blir vel i vika der ? Mye å oppleve på Hadeland. Glassverk er jo kjent men kan også anbefale spelet bronsebukkene. Det er ett spill om vikinglivet
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Fint landskapsbilde, men jeg synes kanskje at de røde stråene eller hva det er på venstre side tar litt mye fokus på en måte, blikket mitt draes dit i hvertfall.
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2015 Skrevet 4. august 2015 Veldig flott motiv du har funnet her, Velkomponert, med god timing av lys, som jeg kan variere pga av spredte skyer.
Anbefalte innlegg