Gå til innhold

Bakgater i Havana


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarthvit versjonen er også litt spennende så tror ikke jeg velger her.

Det blir begge selv om kanskje som du nevner fargeversjonen forteller historien best.

 

Roar

 

Hei Roar! Det blir liksom to helt forskjellige bilder/historier, men det er jo helt greit det. :) Håper du har en fin sommer! :) takk for hyggelig kommentar!

Lenke til kommentar

Nydelig jobbet Helene. Så flotte farger og fin etterbehandling. Ser ut som HDR ...

Hilsen Tove

Hei Tove! Jeg har brukt et redigeringsprogram som heter Snapseed som jeg har på Pad'en. Der er det en funksjon som heter HDR. Jeg har brukt den, men prøvd å ikke overdrive for mye ( det er lett...) Ofte når ting havner i skygge så kommer det bedre fram ved å bruke en slik funksjon. Og så har jeg justert lys og farger etter eget hode. Veldig hyggelig at du likte det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg falt pladask for svart/hvitt versjonen - som på en måte fører bildet tilbake i tida. Flott Helene!

mvh

Jan

Hei Jan! Hele denne Cubareisen har vært en reise tilbake i tid, helt underlig å se bønder som pløyer jordene bak to okser, eller kjører rundt med hest og kjerre. Husene er bittesmå, som våre 60-tallshytter. Øya er grønn og frodig og de har alle muligheter, men den blir virkelig dårlig utnyttet. Jeg trodde jeg skulle overleve på frukt og grønt, men det fantes faktisk ikke noe spiselig i dette landet...nesten.

Lenke til kommentar

En fin serie du har startet på her Helene. Politisk sett er det kanskje snart for sent å besøke landet. Hvis man ønsker å ha med seg bilder fra Cubas lukkede periode. Likte både dette og det forrige. mvh Ibn

Hei Ingvald! Jeg er redd det kan bli en veldig lang serie bilder fra Cuba. Jeg har opplevd så mye og har mye på brikka. Det var døtrene mine som gjerne ville se Cuba før alt det autentiske ble borte. Er glad for at vi tok turen, det setter virkelig ting i perspektiv. :) håper du vil like fortsettelsen også.

Lenke til kommentar

Havana Cuba, da tenker på cigarer, men gamle ærverdige amerikanske biler hører jo også med.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei Ragnar! Du skal ikke se bort fra at det kan dukke opp et sigarbilde også, men tar ting litt i naturlig rekkefølge her. Cuba har mye annet å by på også. Veldig mye flott natur også faktisk. ;)

Lenke til kommentar

 

Nydelig jobbet Helene. Så flotte farger og fin etterbehandling. Ser ut som HDR ...

Hilsen Tove

Hei Tove! Jeg har brukt et redigeringsprogram som heter Snapseed som jeg har på Pad'en. Der er det en funksjon som heter HDR. Jeg har brukt den, men prøvd å ikke overdrive for mye ( det er lett...) Ofte når ting havner i skygge så kommer det bedre fram ved å bruke en slik funksjon. Og så har jeg justert lys og farger etter eget hode. Veldig hyggelig at du likte det :D

Takk for svaret Helene! Ja det ble kjempefint:)

Hilsen Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...