Roar Kneppen Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 From an old Man's Sandbox 1414=Into the Cathedral Bildet er fjernet.
Fotoskrulla Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Før jeg leste tittelen tenkte jeg: "jøss, har han vært i kjerka?" Og det stemte jo forsåvidt det da. Dekorativt og vakkert bilde i flotte farger og godt lys.
Fredrik N. Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Ikke så mye annet å si om dette bildet annet enn at det er praktfullt (slik som de andre bildene dine). Absolutt veggpryd! (Og ja dette må også ses i fullstr) Mvh Fredrik
Ovidia2 Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Expressjonisme på høy nivå dette Roar! Hilsen Tove
Torbjørn Milje Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Et praktfullt abstrakt bilde hvor farger og komp er helt topp. Meget flott etterbehandling. Mvh Torbjørn
IngvaldNordland Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Et bilde som kan tåle en større dimensjon og en litt større betraktnings avstand en normalt. Såpass at øynene ikke lenger kan lese pixler. Et flott sug innover i en varm atmosfære. mvh Ibn
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. august 2015 Skrevet 1. august 2015 Flott bilde der vi nærmest talt blir dradd inn i bildet og katedralen. Helstøpt komposisjon og med den karakteristiske saftige og flotte fargepaletten. Mvh Alec
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Skrevet 2. august 2015 Har tatt en del innebilder av kirker og katedraler, men disse faller helt i gjennom i forhold til din versjon her. Dette vil jeg kalle et mesterverk, og så langt unna mine skrale ferdigheter som det er mulig å komme Vennlig hilsen Ragnar
Anbefalte innlegg