ondfisK Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 på et skjermkort ? som dere ser nedenfor har jeg Radeon 9800Non-pro ! men altså.. er den limt fast ? isåfall er det vel stor fare for å ødelegge hele dritten om jeg fjerner den ?
pertm Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Jeg tror nok det er mulig å ødelegge hele saken hvis den er limt fast på en eller annen måte. Jeg gjorde en tabbe som var noe tilsvarende med min Athlon CPU. De som hadde satt den på hadde tydligvis brukt noe taipe saker... Ikke bra.
ondfisK Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Jeg tror nok det er mulig å ødelegge hele saken hvis den er limt fast på en eller annen måte. Jeg gjorde en tabbe som var noe tilsvarende med min Athlon CPU. De som hadde satt den på hadde tydligvis brukt noe taipe saker... Ikke bra. ****** hvorfor kunne det heller ikke vært så lett at de festa den med noen simple saker som man bare kunne knipse vekk så var`n borte ? life would be so much easier!
ondfisK Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Jeg vet jo forsåvidt ikke om ramen min går no lenger med kjøleribbene.. det er Infineon ram som jeg har hatt helt oppe i 684Mhz.. hadde vært fett å fått til 700 men vet ikke om det fungerer på den type ram.. vet heller ikke hva slags "ns" det er.. som at Samsung brikkene på PRO kortet f.eks er 2.8ns !
Asbjørn² Skrevet 9. november 2003 Skrevet 9. november 2003 Du kan bruke en hårføner til å varme opp kjøleribba, da blir det lettere å fjerne den. På nVidia kort skal det mye til for å ødelegge GPU, vet ikke hvordan det er med ATI
ondfisK Skrevet 9. november 2003 Forfatter Skrevet 9. november 2003 Du kan bruke en hårføner til å varme opp kjøleribba, da blir det lettere å fjerne den. På nVidia kort skal det mye til for å ødelegge GPU, vet ikke hvordan det er med ATI Ja, jeg vet.. hårføner trikset med å smelte limet under.. men uansett.. skjermkortet blir temmli varmt under mye spilling / 3DMark å shit.. sånn sett hvor mange grader må jeg egentlig oppnå med føner`n ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå