Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

AUX-inngang til Volvo V50 2005


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettop kjøpt meg en Volvo V50 2005-modell. Radioen/anlegget har ikke inngang for aux/phono og heller ikke DAB.

Jeg ønsker dermed å ordne aux-inngang. Har undersøkt litt, og funnet ut at Grom Audio har en boks man kan koble inn på de optiske kablene, og dermed bytte denne funksjonen ut med CD-funksjonen. Denne blir litt i dyreste laget for meg, og lurer derfor på hva det billigste alternativet for meg vil være?

 

DAB er absolutt ikke et must dersom det blir dyrt, men kjekt å ha dersom det ikke koster skjorta.

 

Anlegget i bilen min har ikke CD-veksler, og har en egen CD-knapp under displayet (står ikke CD/mode på knappen, bare CD).

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har nettop kjøpt meg en Volvo V50 2005-modell. Radioen/anlegget har ikke inngang for aux/phono og heller ikke DAB.

Jeg ønsker dermed å ordne aux-inngang. Har undersøkt litt, og funnet ut at Grom Audio har en boks man kan koble inn på de optiske kablene, og dermed bytte denne funksjonen ut med CD-funksjonen. Denne blir litt i dyreste laget for meg, og lurer derfor på hva det billigste alternativet for meg vil være?

 

DAB er absolutt ikke et must dersom det blir dyrt, men kjekt å ha dersom det ikke koster skjorta.

 

Anlegget i bilen min har ikke CD-veksler, og har en egen CD-knapp under displayet (står ikke CD/mode på knappen, bare CD).

Hei! 

Ser det er en gammel tråd, men befinner meg i samme situasjon som deg nå, hvordan ordnet du det til slutt? :) 

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Hei!

 

Har nettop kjøpt meg en Volvo V50 2005-modell. Radioen/anlegget har ikke inngang for aux/phono og heller ikke DAB.

Jeg ønsker dermed å ordne aux-inngang. Har undersøkt litt, og funnet ut at Grom Audio har en boks man kan koble inn på de optiske kablene, og dermed bytte denne funksjonen ut med CD-funksjonen. Denne blir litt i dyreste laget for meg, og lurer derfor på hva det billigste alternativet for meg vil være?

 

DAB er absolutt ikke et must dersom det blir dyrt, men kjekt å ha dersom det ikke koster skjorta.

 

Anlegget i bilen min har ikke CD-veksler, og har en egen CD-knapp under displayet (står ikke CD/mode på knappen, bare CD).

 

Jeg har også en Volvo V50, litt nyere riktignok, og den har AUX inngangen inne i den lille lagringsboksen med lokk mellom forsetene. Er du heldig finner du den kanskje der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...