Gå til innhold

Between two worlds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at ingen har kommentert dette for det er jo spennende nok.

Jeg har et par kuttforslag her.

Starter til høyre der det bastante mørke felte i tillegg til å gjøre bildet høyretungt også trekker mye ufortjent oppmerksomhet. Foreslår derfor å kutte så det hvite skiltet med design også forsvinner. Da vil du antagelig ende opp med skeiv linje i kanten som med fordel bør rettes opp. Bruker du Photoshop på engelsk klikker du Select, deretter Edit og velger Transform før du så velger Skew. På norsk Velg og deretter rediger før Transformer og deretter Forvrengning. Sett så musepekeren i det hjørnet der du vil rette mest. Bruk gjerne linjalen til hjelp.

Når dette er på plass kutter du nede slik at du unngår elementer eller linjer ut i nedre høyre hjørne for da kutter du samtidig trekantskyggen til venstre slik at den blir skåret av nedre ramme slik at både perspektiv og spenning i bildet bedrer seg.

Jeg tillot meg å gjøre et forsøk i ps CC 2015, siste utgave av Photoshop og likte det jeg kom fram til.

Men jeg mener det er en uting å sende mitt utkast til deg for dette er forslag og skal du lære noe her så må du "gjørra de sjæl" som Trond Viggo Torgersen synger.

"Take it or leave it."

 

Roar

Lenke til kommentar

Takk for en lang og utfyllende kommentar, Roar! Er absolutt enig i spesielt ett av forslagene, nemlig det mørke feltet nede til høyre. Var litt usikker på om det skulle vekk. Bruker også Photoshop CC 2K15, og skal absolutt prøve ut forslagene dine.

Eirik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...