Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Harald! Så fryktelig koselig bilde! Flotte lister og panel....(det er sånt jeg jobber med;))

Du skulle tatt et bitte lite snik fra venstre side, vi kan såvidt skimte dørkarmen... Ellers er dette et flott komponert bilde. :)

Skrevet

Hei Harald! Så fryktelig koselig bilde! Flotte lister og panel....(det er sånt jeg jobber med;))

Du skulle tatt et bitte lite snik fra venstre side, vi kan såvidt skimte dørkarmen... Ellers er dette et flott komponert bilde. :)

Mange takk Helene. Det er observert og rettes. La merke til det først når det var lastet opp.

Skrevet

Mange takk Helene. Det er observert og rettes. La merke til det først når det var lastet opp.

Ja, er det ikke typisk? :)

Skrevet

Flott bilde som viser en tid vi kan lengte tilbake til mange ganger. Sommeren på landet hos besteforeldrene mine tenker jeg på når jeg ser dette :)

Hilsen Tove

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...