Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja en fokusert fugl her som helt klart har sitt mål klart. kan det være ungemating den er klar for ?

Ble noe uklart bilde av fuglen. på versjon 1 så har den nok flytt rakere enn du fikk fokusert kanskje? men har du croopet den endel også? både på v1 og v2 ?

Skrevet

Trodde jeg så kråke på thumben. Men det er umiskjennelig en stær, ja.

Jeg ser første taler klager på bevegelsesuskarpheten i V1. Det gir jo bare inntrykk av bevegelse og skal være slik.

Ingen grunn til å velge versjon her.

Roar

• 2 uker senere...
Skrevet

ja en fokusert fugl her som helt klart har sitt mål klart. kan det være ungemating den er klar for ?

Ble noe uklart bilde av fuglen. på versjon 1 så har den nok flytt rakere enn du fikk fokusert kanskje? men har du croopet den endel også? både på v1 og v2 ?

Bildet ble tatt med kameraets egen crop funksjon.Dette bilde er det andre så så vel ikke den fløy opp i det heletatt. Noe cropet i ettertid

Skrevet

Morsomt med takoverbygg på inngangen! Du skulle fått med hele kjuka (er det sånn det skrives?) på bildet, følte det ble litt amputert. Ellers likte jeg V2 best tror jeg.

Skulle nok fått med hele "kjuka".men den satt plutselig der og fløy like fort;)

Skrevet

Trodde jeg så kråke på thumben. Men det er umiskjennelig en stær, ja.

Jeg ser første taler klager på bevegelsesuskarpheten i V1. Det gir jo bare inntrykk av bevegelse og skal være slik.

Ingen grunn til å velge versjon her.

Roar

Her er jeg nok enig,bare hode er i fokus,gir resten kun en bevegelse,og det er det jo ingen feil med. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...