Gå til innhold

Tiriltungeblåvinge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyydelig bilde! :) ...og alt du vet også da! :D

Mange takk for det Helene ! Det er nok ganske begrenset hva jeg vet, men jeg lærer underveis. Det jeg ikke finner i Cappelens Naturhåndbøker, finner jeg som regel på nettet :)

Mvh. Rolf

• Liker 1
Skrevet

Nyyyydelig bilde! :) ...og alt du vet også da! :D

Mange takk for det Helene ! Det er nok ganske begrenset hva jeg vet, men jeg lærer underveis. Det jeg ikke finner i Cappelens Naturhåndbøker, finner jeg som regel på nettet :)

Mvh. Rolf

En kan lure på hvordan vi greide oss uten Google før i tida! :D

Skrevet

Her behøver man ikke nettet en gang, det er bare å se på dine sommerfuglbilder. Denne er spesielt god synes jeg. Skarp, fine farger og behagelig bakgrunn.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

lekkert Rolf, men du kunne godt ha spandert litt mer til høyre og unngått linje ut i krysset oppe. Muligheten for å kutte så diagonalen går ut på høyre ramme og følgelig mellom kortside og langside som gir best spenning er faktisk også til stede. Men det hører altså til etterredigeringa - alt annet kan neppe bli bedre.

Roar

Skrevet

Her behøver man ikke nettet en gang, det er bare å se på dine sommerfuglbilder. Denne er spesielt god synes jeg. Skarp, fine farger og behagelig bakgrunn.

Vennlig hilsen Ragnar

Mange takk for det Ragnar ! Hyggelig at bildet falt i smak :)

Mvh. Rolf

Skrevet

lekkert Rolf, men du kunne godt ha spandert litt mer til høyre og unngått linje ut i krysset oppe. Muligheten for å kutte så diagonalen går ut på høyre ramme og følgelig mellom kortside og langside som gir best spenning er faktisk også til stede. Men det hører altså til etterredigeringa - alt annet kan neppe bli bedre.

Roar

Mange takk for hyggelig kommentar Roar ! Jeg er helt enig i alt du skriver og jeg tar det til etterettning :)

Mvh. Rolf

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...