ZyraX Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 Hva hjelper det egentilg aa stille paa volten til grafikkortet i bios for? Og hvor hoy volt kan mitt grafikkort taale? for det gaar utover garantien? Jeg har et hercules radeon 9800pro. :nice:
bjarne88 Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 blir ikke skjermkortet ustabilt hvis du man ikke gir det nok strøm?
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 for å klokke det litt ekstra så setter du opp spenningen (volt, var det riktig navn=?) dermed kan du tyne ut litt ekstra av kortet forutsatt at du har god nok kjøling. Er det samme med cpuer, man gjør det med dem også
CB87-Bergen Skrevet 8. november 2003 Skrevet 8. november 2003 AGP volt er signalstyrken mellom skjermkort og hovedkort. Du kan trygt stille den på 1.6 for stabilitetens skyld...
ZyraX Skrevet 8. november 2003 Forfatter Skrevet 8. november 2003 ja dasaa,men kan man stille den paa 1,7volt? Eller er det for mye? Hva mener du admin med ektra kjoling? Har ikke hercules god nok orginalkjoling da? Kan noe hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå