Gå til innhold

Vika Oslo 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt bilde der mennesker haster med bestemte skritt mot hvert sitt mål. Den svarte flekken oppe til venstre. Ofte har jeg selv har oversett slike detaljer, og blitt arrestert gang på gang, særlig av Kneppen. Bra å bli minnet om slikt, men det viktigste er nå allikevel komposisjon og hovedbudskapet i bildene.

 

Vennlig hilsen Ragnar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Artig bilde, som syboliserer denne sommeren godt sålangt. Litt irriterende med det mørke feltet øverst til venstre bare, og skulle hatt med hele speilingen av nærmeste person kanskje?

 

 

Morsomt bilde der mennesker haster med bestemte skritt mot hvert sitt mål. Den svarte flekken oppe til venstre. Ofte har jeg selv har oversett slike detaljer, og blitt arrestert gang på gang, særlig av Kneppen. Bra å bli minnet om slikt, men det viktigste er nå allikevel komposisjon og hovedbudskapet i bildene.

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Takk for fine kommentarer begge to. 

 

Ja, det mørke feltet la jeg også merke til, siden jeg ville ha med sykkelen ble det vanskelig å unngå det, og jeg er litt streng med meg selv angående bilderedigering. Men det hadde absolutt vært bedre om det ikke hadde stått en bil der oppe (skyggen av bilen vi ser). Jeg skulle gjerne hatt personen lengst fra oss til å ha vært en liten halvmeter lenger til høyre, skulle kanskje ha ventet et halvsekund med å ta bildet.

 

Henning

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...