Gå til innhold

Lysaker Oslo 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende komp. med en person nærmest i flukt ser det ut til. I motsetning til en del av dine senere bilder som har vært sylskarpe og markerte og med tydelige svart/hvit kontraster. Men dette er ikke mindre vellykket av den grunn. Fint å se at du behersker begge deler.

 

Vennlig hilsen Ragnar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Run Forrest, run......

Tøff high key med en god speiling. Kunne kanskje ønsket at bildet ikke var kuttet i bunn, slik at det ble like mye luft oppe og nede.

Lenke til kommentar

Spennende komp. med en person nærmest i flukt ser det ut til. I motsetning til en del av dine senere bilder som har vært sylskarpe og markerte og med tydelige svart/hvit kontraster. Men dette er ikke mindre vellykket av den grunn. Fint å se at du behersker begge deler.

Vennlig hilsen Ragnar

 

 

Takk. Ja må passe på å ikke bli for ensformig også, da blir det fort litt kjedelig å holde på frykter jeg. Vi får se, men jeg har en tanke om å prøve å ta en del veldig lyse bilder fremover.

 

 

Ble stilig det Henning! Likte refleksjonene. :)

  

 

Tusen takk Helene!

 

Run Forrest, run......

Tøff high key med en god speiling. Kunne kanskje ønsket at bildet ikke var kuttet i bunn, slik at det ble like mye luft oppe og nede.

Takk, ja jeg er enig med deg, kunne vært litt mer luft der.

 

Henning

Lenke til kommentar

Spennende bilde! Fint formidlet og ble grafisk i svart/hvitt!

Hilsen Tove

  

Likte silhuetten av det flyktende mennesket, hvordan det løser seg opp i regnværet, bevegelsen og speilingen. Usikker om resten: for mye hvit => jeg hadde kuttet bildet fra venstre slik at den blir kvadratisk) :)

Takk for kommentarer og ikke minst innspill på hva som kan bli bedre. Dette med store lyse flater er noe litt nytt for min del, men satser på at det blir bedre med litt øvelse.

 

H

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...