Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 ... for ikke å si flaksende stikkedyr. Praktfull treff her. Man skal vel også ha litt flaks for å få slike har jeg erfart. Ikke så mye veps i år grunnet den våte våren sies det - desto mer mygg. Huff og huff - ikke så lett å eksponere i flukt de. Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Skrevet 6. juni 2015 ... for ikke å si flaksende stikkedyr. Praktfull treff her. Man skal vel også ha litt flaks for å få slike har jeg erfart. Ikke så mye veps i år grunnet den våte våren sies det - desto mer mygg. Huff og huff - ikke så lett å eksponere i flukt de. Roar Takker Roar - litt flaks ja - men tror ikke jeg prøver meg på myggen mvh Torhild
Ragnar Skj Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Kjempeflott bilde ! Ikke ofte en ser støvbæreren idet den stikker hodet inn i blomsten. Vennlig hilsen Ragnar 1
Gjest member-296438 Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Fantastisk flott og en skikkelig "god fangst" med kameraet:-) Fin skarphet og farger, Likte hvordan du har fått frem formene på blomstene. Kompen er utsøkt. Flott Torhild:-)
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Skrevet 6. juni 2015 Kjempeflott bilde ! Ikke ofte en ser støvbæreren idet den stikker hodet inn i blomsten. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for kommentaren mvh Torhild
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2015 Forfatter Skrevet 6. juni 2015 Fantastisk flott og en skikkelig "god fangst" med kameraet:-) Fin skarphet og farger, Likte hvordan du har fått frem formene på blomstene. Kompen er utsøkt. Flott Torhild:-) Tusen takk for kommentaren mvh Torhild
Rolf Kristensen Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Dette må vel kunne kalles macro i toppklassen. Meget fint utført ! Dette er ikke lett å få til Mvh. Rolf 1
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Blinkskudd - virkelig et makro-foto med høy kvalitet! Veldig BRA! Mvh N.Chr. 1
Anbefalte innlegg