Varog Kervarec Skrevet 4. juni 2015 Skrevet 4. juni 2015 Telenor har konkludert: Det er kroken på døra for gratis-SMS-er til og fra datamaskinen.Skroter innovativ SMS-tjeneste
Kjell-YFJHDNQI Skrevet 4. juni 2015 Skrevet 4. juni 2015 Veldig trist................. Denne var fantastisk bra og utrolig brukervennlig for oss er avhengig av rask tilgang på denne kommunikasjonsformen
Varog Kervarec Skrevet 4. juni 2015 Forfatter Skrevet 4. juni 2015 Jeg er også blant dem som beklager dette. Tjenesten var rask, stabil og svært nyttig, og jeg har sendt mange tusen meldinger med den det halvannet året jeg har brukt den. Samtidig var den godt gjemt. SMS+ var vanskelig å oppdage selv for en bransjejournalist som følger markedet tett og som var til stede da Comoyo første gang sa de jobbet med utviklingen av tjenesten. "Plutselig" var den bare der, uten at det ble gitt beskjed noe sted. Jeg fikk tilfeldigvis høre om den av en kollega som selv hadde snublet over den på slump. Nå er det tilbake til knotete løsninger hvor telefon må kobles til PC-en slik at den kan styres derfra.
3PCL5S46 Skrevet 9. juni 2015 Skrevet 9. juni 2015 Hvis man har iPhone og Mac går dette automatisk med Apples Continuity: http://www.apple.com/no/osx/continuity/Hvis man for eksempel har Android telefon og PC kan man bruke Gmail, men det er ikke like intuitivt. Så alt håp er ikke ute selvom denne tjenesten sannsynligvis ble lagt litt for tidlig.
Anbefalte innlegg