Gå til innhold

Google now parkering?


Anbefalte innlegg

Har nettopp gått fra ios til Android og prøver nå å bli kjent med denne Google now.

Det ser ut som at man kun kan bruke engelsk som språk om man vil bruke kommandoer som feks sette påminnelse osv, det er greit.

 

Men dette med parkering av bilen er ikke ok.

Idag har jeg flere steder i byen parkert og gått inn på diverse butikker 2-300 meter unna bilen, og ut i fra det jeg har lest skal det med en gang du går ut av bilen komme opp et kort i Google now om parkeringen.

Dette skjer ikke til meg. Det eneste som skjedde til meg var at parkeringen dukket opp som et kort kanskje 15 minutter etter jeg hadde parkert og da mens jeg var inne på butikken.

Jeg fikk til bilen og kjørte til et nytt sted og forlot bilen i ti minutter, denne gangen ingen kort.

Tredje parkering ble registrert, men ikke der og da, men først etter at jeg hadde kommet hjem en halvtime senere.

Det er også meningen at det skal vises et kort om jeg parkerer i nærheten av hjemmet, noe det ikke gjør.

Jeg har GPS og alt annet på hele tiden.

Har dere andre her bedre erfaringer med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv kun erfaring med at når det gjelder parkering så er den veldig ustabil. Opplever også at den ikke alltid henger helt med. Jeg får også opp parkering når jeg tar tog og går av, men det advarer de jo om.

Når det gjelder kort om parkering ved hjemmet og jobben så fungerer det som det skal hos meg i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...