Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig og med en treffende tittel. Liker godt fargene du bruker i bildene dine, litt særegent. Jeg ville kanskje likt om det var like mye luft over til venstre som under til høyre, om du ser hva jeg mener? Men det er kanskje bare smak og behag.

Henning

Gjest member-296438
Skrevet

ikke http her nei....

Knalltøff komp med "hard" fargetone som kler bildet. Flotte kantete former og "strake" linjer. Kreativt og veldig bra:-)

Skrevet

Flott bilde med en treffende tittel! :) Kul farge. har du gjort noe med den, eller var det slik? Kompen sitter som ei kule, stramt og beint og fint.

Hei H : ) og takk for den!! Et grønntonet filter er lagt inn som et supplement til originalfargene, omlag 50 prosent tror jeg. Fint å høre at det falt inn. Mvh Ibn

Skrevet

Stram og fin komposisjon i liket med ditt forrige bilde.

Vennlig hilsen Ragnar

Mange takk Ragnar. Dette er vel kanskje Norges største veksthussammensetning (dvs: mange tettsittende men uten mellomvegger) . mvh Ibn

Skrevet

Stilig og med en treffende tittel. Liker godt fargene du bruker i bildene dine, litt særegent. Jeg ville kanskje likt om det var like mye luft over til venstre som under til høyre, om du ser hva jeg mener? Men det er kanskje bare smak og behag.

Henning

Hallo : ) Jeg bruker begge løsningene. Opplever det av og til litt for "kontrollert" når alle sider kan "reknes" ut. Også litt for egen variasjon. Hyggelig å lese din vurdering. mvh IngvaldN

Skrevet

ikke http her nei....

Knalltøff komp med "hard" fargetone som kler bildet. Flotte kantete former og "strake" linjer. Kreativt og veldig bra:-)

Mange takk P. Jeg opplever selv at jeg er mer glatt og slepen en hva jeg vanligvis er i de siste bildene. Men vi får se videre. mvh Ibn.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Knalltøft !!!

Flott fanget og komponert !!!

Mvh

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...