Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Det ble skikkelig kult! Virkelig gøy med alle linjene og speilingen. Et bilde å studere litt på! :) Komposisjonen sitter som et skudd! Godt jobba! :) Likte godt skyggene av menneskene der nede.

Skrevet

Wow, dette var virkelig noe annet. Alt treffer liksom her, dette hadde jeg vært stolt over.

Henning

Og det skal nevnes at når jeg først havnet i byen en snartur,så er dine bilder en inspirasjon å ha med seg.

Gjest member-296438
Skrevet

Henger meg fint på de andre kommentarene:-) Knallbra og kreativt perpektiv. Kjenner at nå tar høydeskrekken meg......

Skrevet

Henger meg fint på de andre kommentarene:-) Knallbra og kreativt perpektiv. Kjenner at nå tar høydeskrekken meg......

11. etasje ;-)

Tusen takk for kommentar :-)

Skrevet

Dagens bilde: Utmerket bruk av speiling og linjer bidrar til at dette bilde av tilsynelatende hverdagslige objekter oppleves som meget severdig og dekorativt.

God kontrast mellom de lyse og de mørke partiene uten at detaljer forsvinner bevitner om god kontroll på eksponeringen og etterbehandlingen.

Timingen er også veldig bra. Både mtp plassering av objektene og tidspunktet på dagen. Den lave kveldssolen gir stilige lange skygger og fint gult lys som står i fin komplementær kontrast til de blå skyggene.

Gjest member-296438
Skrevet

Gratulerer med Dagens:-) Måtte jo bare bli dette!

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Gratulerer med dagens bilde !!!

Flott og kreativt komponert.

Dette er fullt ut fortjent .

Mvh

Alec

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...