Gå til innhold

Sunndalsøra en regnværsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Herlig disig stemning , foretrekker v2 med den grønne forgrunnen.

Fin komp , fint lys og en fin speiling.

Mvh

Alec

Skrevet

Hei, Helene.

Tre fine bilder av en plass som virker pen selv i øsende regnvær ! :)

Jeg foretrekker nok V2, vesentlig på grunn av lyset samt grøntområdet i bildets framkant ! :)

M v h Albert.

Herlig disig stemning , foretrekker v2 med den grønne forgrunnen.

Fin komp , fint lys og en fin speiling.

Mvh

Alec

God morgen gutter!

Hyggelig dere likte det.  :D  Og Albert, dette er ikke øsende regnvær, bare duskregn :blink:

Skrevet

Flott motiv som du fremstiller på tre forskjellige måter..hver og en av dem er jo ganske ulike så jeg vil ikke velge likte alle.

Hilsen Tove

• Liker 1
Skrevet

Flott motiv som du fremstiller på tre forskjellige måter..hver og en av dem er jo ganske ulike så jeg vil ikke velge likte alle.

Hilsen Tove

Skarpe gode bilder, men liker nok best v2 :)

Heisann damer! :w00t:

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger.  Selv om husene står der likedan hver dag, så kan den som står bak kameraet bestemme ganske mye hvordan bildet skal bli.  Jeg hadde håpet på litt lav kveldssol, men det fikk jeg ikke. Det var en dyster gråværsdag.  Lys og vær gir også mange forskjellige uttrykk i et bilde.  Foto er spennende! :wee:

Skrevet

Lang lang rekke, treet ut av rekka går - i V2.

V3 er kanskje beregna på de som er på vei hjem fra pøbben på fredagsnatta hvis vi ser bort fra to små løvetannknupper ute på høyrevingen for å bruke fotballspråket.

Tror jeg gjør som'n Albert - velger meg V2 (hvis du kloner bort den vesle mørke akkurat i venstrekanten).

Roar

• Liker 1
Skrevet

I neste 100% av tilfellene tas bilder med slike motiv i sol og fint vær. Her har vi et eksempel på at det kan bli like fint også i gråvær !

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Skrevet
Lang lang rekke, treet ut av rekka går - i V2.

V3 er kanskje beregna på de som er på vei hjem fra pøbben på fredagsnatta hvis vi ser bort fra to små løvetannknupper ute på høyrevingen for å bruke fotballspråket.

Tror jeg gjør som'n Albert - velger meg V2 (hvis du kloner bort den vesle mørke akkurat i venstrekanten).

Roar[/quote

Haha! Morsom du! :D Pussig at ingen liker den rene v1 varianten, uten ugress..;)

Skrevet

I neste 100% av tilfellene tas bilder med slike motiv i sol og fint vær. Her har vi et eksempel på at det kan bli like fint også i gråvær !

Vennlig hilsen Ragnar

Hvis en skal vente på sola for å ta bilder, så kan der jo bli litt skrint! ;) En får gjøre det beste ut av de mulighter man har, tenker jeg. :). Hyggelig du stakk innom med en kommentar i dag au.

Skrevet

Jeg holder på det rene snittet, V1 synes jeg kommer best ut av disse tre. Husene minner meg litt om de som er i Monopol. Så her blir det vel "hotell" ved neste kast. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg holder på det rene snittet, V1 synes jeg kommer best ut av disse tre. Husene minner meg litt om de som er i Monopol. Så her blir det vel "hotell" ved neste kast. ;)

Heisann! Endelig en som likte V1 best! Hurra! :D Du har nå vunnet et hotellopphold....hvis det blir hotell ved neste kast..;)

Skrevet

Litt sent ute her, liker definitivt best V1 som er ren, pen og minimalistisk stilig..at det er gråvær og regn forsterker dette utrykket. Liker utsnittet og at du har fått med treet til venstre :)

Vh Oddmund

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...