Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 "Rocky Art" fra Lanzarote nr. 40. Bildet er fjernet.
Ragnar Skj Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Har svenskebesøk hele 17. mai-helgen, og det er fra høyere hold gitt forbud mot aktivitet på Bildekritikken. Men i et lite ubevoktet øyeblikk ser jeg mitt snitt til å få kommentert noen bidrag. Gir kommentar til de fleste av dine bilder og ikke uten grunn. Det er noe ved disse som skiller seg ut fra mengden og som for meg betyr noe. Det gjelder både det endelige resultat, og anelsen om hvor mye du legger i etterarbeidet. Her er det noe med komposisjonen, lyset og "strukturen" i bildet som tiltaler meg. På en måte er det kunstverk både i hovedmotivene/stenene og bildet som sådan. Ha en god 17.mai. Vennlig hilsen Ragnar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Veldig dekorativt og et velkomponert bilde, som det jo alltid er fra din side.
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. mai 2015 Skrevet 16. mai 2015 Fint komponert og med dine karakteristiske friske farger og kontrastrikdom. Vet ikke om det er sammenlignbart men jeg har sett liknende steinvarder i fjellet i Norge og i Italia . Kanskje det er et lignende fenomen som hengelåsene folk henger opp . Mvh Alec
Anbefalte innlegg