Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Innertier når det gjelder å gjengi det vulkanske landskap ! Mettede, naturlige farger.Her også flotte skyformasjoner, og fjellene i bakgrunn med skarp horisont. Så var det ikke regnvær/overskyet hele tiden under ditt opphold på Lanzarote i nov.14 allikevel. (Og det var jo bra. Jeg var på naboøya i 2 uker før deg og hadde sol hver dag) Topp landskapsbilde etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar
Fredrik N. Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Nydelig landskap på denne øya, gitt! Har aldri vært der (ikke engang på naboøyene), men når jeg ser alle de fine bildene derfra fikk jeg lyst til å ta en tur en gang i framtiden. Bildet var utsøkt (som vanlig), Roar! Fredrik
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Dramatisk og vakkert landskap . Fin komposisjon og saftige farger samt en flott himmel. Mvh Alec
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Hei, Roar. Flott utsyn over et karrig og goldt landskap, - nesten litt "Mars"-lignende, hvis vi skal tro på astro-tegnerne ! Dersom responsen på dette bildet blir laber, får du ha en rolig og fin ettermiddag M v h Albert.
okjo Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Nydelig landskap i flotte farger, ikke vanskelig å være enig med de over her Mvh Oddmund
Roar Kneppen Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Skrevet 11. mai 2015 Innertier når det gjelder å gjengi det vulkanske landskap ! Mettede, naturlige farger.Her også flotte skyformasjoner, og fjellene i bakgrunn med skarp horisont. Så var det ikke regnvær/overskyet hele tiden under ditt opphold på Lanzarote i nov.14 allikevel. (Og det var jo bra. Jeg var på naboøya i 2 uker før deg og hadde sol hver dag) Topp landskapsbilde etter min oppfatning. Vennlig hilsen Ragnar Det var siste 14 dagene med donnerwetter. På denne turen måtte vi snu for en vei var ikke kjørbar. Vi holdt på å gå utfor ei fjellsie. Roar
luistheghost Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Flott lagdeling, spennende farger, spesielt i forgrunnen. -bjarte.
Torbjørn Milje Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Et flott og velkomponert landskapsbilde dette. Sterke fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn
MotoG Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Synes du har fanget de "canariske" fargene veldig bra. Flott komponert. Er det fra Timanfaya?
Roar Kneppen Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Skrevet 11. mai 2015 Synes du har fanget de "canariske" fargene veldig bra. Flott komponert. Er det fra Timanfaya? Nei dette er nordover og mange millioner år eldre enn Timanfaya. Vi så ruiner i dette området som var etter bebyggelse som ble forlatt da folk rømte øya fra de store 6 år lange utbruddene som skapte Timanfaya fra 1. september 1730 til 16. april 1736 og la bl.a. den opprinnelig byen Yaiza under et 60 meter tjukt lag med lava. Roar Roar
Roar Kneppen Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Skrevet 11. mai 2015 Synes du har fanget de "canariske" fargene veldig bra. Flott komponert. Er det fra Timanfaya? Nei dette er nordover og mange millioner år eldre enn Timanfaya.Vi så ruiner i dette området som var etter bebyggelse som ble forlatt da folk rømte øya fra de store 6 år lange utbruddene som skapte Timanfaya fra 1. september 1730 til 16. april 1736 og la bl.a. den opprinnelig byen Yaiza under et 60 meter tjukt lag med lava. Roar Men rett skal være rett for det er nok noe av Timanfaya man ser laangt inne i bakgrunnen. Øya er tros alt ikke større enn 60km. lang og 25 km bred. Roar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Litt pussig blanding av farger egentlig, fra jordfarger og over i pastell...men det gjør ikke noe det...det gjør bare bildet spennende å studere. Spesielt landskap må jeg si! (Håper du hadde biltransport hjem...kan bli litt langt med rullestol kanskje?)
Roar Kneppen Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Skrevet 11. mai 2015 Litt pussig blanding av farger egentlig, fra jordfarger og over i pastell...men det gjør ikke noe det...det gjør bare bildet spennende å studere. Spesielt landskap må jeg si! (Håper du hadde biltransport hjem...kan bli litt langt med rullestol kanskje?) Hadde betalt drøyt 500 norske for passasjersetet i front på jeepen. Roar
Ovidia2 Skrevet 11. mai 2015 Skrevet 11. mai 2015 Nydelig landskap fra deg. Fargene er flotte sammen det varmt brune mot det kaldere blå! Hilsen Tove
Tom Sandlien Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Flott dette Roar. Kontrasten mellom det ensartede vulkanske landskapet i forgrunnen og fargene i bakgrunnen, suger blikket innover i bildet. Fin komposisjon.
Torhild Jansen Skrevet 12. mai 2015 Skrevet 12. mai 2015 Vakkert - kunne godt tenkt meg en tur dit igjen mvh Torhild
Anbefalte innlegg