Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 Utsikt mot en vingård i Toscana ... . Bildet er fjernet.
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 Hei Albert! Vakkert lamdskap! personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers!
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 Hei Albert Vakkert landskapsbilde der det eneste jeg ville ha gjort er å beskjære bort hele himmelen . Dette da det i utgangspunktet er så lite av den . Mvh Alec
Ragnar Skj Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 I Italia og kanskje spesielt i Toscanaområdet ser en slike slott og gårder på høyder med utsikt til alle kanter, her fint gjengitt fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Skrevet 8. mai 2015 Hei Albert! Vakkert lamdskap! personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode råd ! Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Skrevet 8. mai 2015 Hei Albert Vakkert landskapsbilde der det eneste jeg ville ha gjort er å beskjære bort hele himmelen . Dette da det i utgangspunktet er så lite av den . Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig kommentar og godt forslag ! En alternativ versjon er nå lagt ut. M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Skrevet 8. mai 2015 I Italia og kanskje spesielt i Toscanaområdet ser en slike slott og gårder på høyder med utsikt til alle kanter, her fint gjengitt fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar pHei, Ragnar. Mange takk for hyggelig kommentar ! Ja, Toscana har "mye å by på", og en tur til Firenze står høyt plassert på ønskelista ! M v h Albert.
Fotoskrulla Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 Hei Albert! Vakkert lamdskap! personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! Hei, Helene.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode råd ! Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! M v h Albert. Ja V2 ble bedre!
MotoG Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 V2 er favoritten. Flott utsikt til gården med edle dråper
Lasse Lindgren Skrevet 8. mai 2015 Skrevet 8. mai 2015 Hei . Som vanelig et flott bilde fra deg , liker dette .
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Skrevet 8. mai 2015 Hei Albert! Vakkert lamdskap! personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! Hei, Helene.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode råd ! Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! M v h Albert. Ja V2 ble bedre! Hei igjen, Helene. Ja, det hjalp veldig, - så takk igjen ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Skrevet 8. mai 2015 V2 er favoritten. Flott utsikt til gården med edle dråper Hei, MotoG. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 8. mai 2015 Forfatter Skrevet 8. mai 2015 Hei . Som vanelig et flott bilde fra deg , liker dette . Hei, Lasse. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Roar F. Skrevet 10. mai 2015 Skrevet 10. mai 2015 Likte V2 best. Dis kan være en fiende mht. skarpe bilder, men her fungerer den positivt, ettersom du er nært nok til at hovedmotivet er rimelig skarpt, og får ut-blåing av bakgrunnen. :-)
Albert Andersson Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Skrevet 11. mai 2015 Likte V2 best. Dis kan være en fiende mht. skarpe bilder, men her fungerer den positivt, ettersom du er nært nok til at hovedmotivet er rimelig skarpt, og får ut-blåing av bakgrunnen. :-) Hei, Roar. Mange takk for hyggelig, fyldig tilbakemelding ! M v h Albert.
Anbefalte innlegg