Gå til innhold

Utsikt mot en vingård i Toscana ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Albert! Vakkert lamdskap! :) personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! :thumbs:

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Hei Albert

Vakkert landskapsbilde der det eneste jeg ville ha gjort

er å beskjære bort hele himmelen . Dette da det i utgangspunktet er så lite av den .

Mvh

Alec

Skrevet

I Italia og kanskje spesielt i Toscanaområdet ser en slike slott og gårder på høyder med utsikt til alle kanter, her fint gjengitt fotografisk.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Hei Albert! Vakkert lamdskap! :) personlig ville jeg nok kuttet omtrent en tredjedel av bildet fra toppen og ned, du får husene bedre i fokus i bildet på den måten. Artig å se noe annet enn fugler fra deg! Toppers! :thumbs:

Hei, Helene.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og gode råd ! :)

Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Hei Albert

Vakkert landskapsbilde der det eneste jeg ville ha gjort

er å beskjære bort hele himmelen . Dette da det i utgangspunktet er så lite av den .

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig kommentar og godt forslag ! :)

En alternativ versjon er nå lagt ut.

M v h Albert.

Skrevet

I Italia og kanskje spesielt i Toscanaområdet ser en slike slott og gårder på høyder med utsikt til alle kanter, her fint gjengitt fotografisk.

Vennlig hilsen Ragnar

p

Hei, Ragnar.

Mange takk for hyggelig kommentar ! :)

Ja, Toscana har "mye å by på", og en tur til Firenze står høyt plassert på ønskelista !

M v h Albert.

Skrevet

Hei, Helene.

Da har jeg lagt ut en revidert versjon, og bildet ble bedre, - ingen tvil om det ! :)

M v h Albert.

Ja V2 ble bedre! :thumbup:

Skrevet

Hei, Helene.

M v h Albert.

Ja V2 ble bedre! :thumbup:

Hei igjen, Helene.

Ja, det hjalp veldig, - så takk igjen !

M v h Albert.

Skrevet

Likte V2 best. Dis kan være en fiende mht. skarpe bilder, men her fungerer den positivt, ettersom du er nært nok til at hovedmotivet er rimelig skarpt, og får ut-blåing av bakgrunnen. :-)

Skrevet

Likte V2 best. Dis kan være en fiende mht. skarpe bilder, men her fungerer den positivt, ettersom du er nært nok til at hovedmotivet er rimelig skarpt, og får ut-blåing av bakgrunnen. :-)

Hei, Roar.

Mange takk for hyggelig, fyldig tilbakemelding ! :)

M v h Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...