Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt vellykket, men kanskje skulle du gjemt det til Nyttårsaften?

 

Roar

 

Takk Roar. Du har rett i at det kanskje hadde passet bedre på Nyttårsaften.

Bildet er tatt ved Vintersolverv 21.12., og i forbindelse med kongen av Thailand sin fødselsdag.

Noen hadde funnet ut at de ville bruke 200 mill. på fyrverkeri. Det hele varte i nesten fire timer og er det drøyeste jeg noen gang har sett :)

Lenke til kommentar

I mine øyne er det ingen all verdens ting som tilsier at disse bildene er ditt første og eneste forsøk på fyrverkeri. Godt jobba!

 

Hei.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Hadde god tid til å prøve og feile. Det ble ganske mange foto av dette, rundt 300. De ble ganske bra etter hvert, men 18mm på en apo.c sensor ble ikke vid nok selv om jeg var et par km. unna, så mange av bildene ble "amputert". Moro og lærerikt :)

Lenke til kommentar

 

I mine øyne er det ingen all verdens ting som tilsier at disse bildene er ditt første og eneste forsøk på fyrverkeri. Godt jobba!

Hei.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Hadde god tid til å prøve og feile. Det ble ganske mange foto av dette, rundt 300. De ble ganske bra etter hvert, men 18mm på en apo.c sensor ble ikke vid nok selv om jeg var et par km. unna, så mange av bildene ble "amputert". Moro og lærerikt :)

Selv profesjonelle fotografer innrømmer jo glatt at de kan knipse hundrevis av bilder, og kanskje ett blir skikkelig bra.

 

Du bekrefter også her at selv med "nybegynnerkit" kan en god (eller i det minste, en tålmodig) fotograf få til flotte bilder. Jeg ville vært stolt over å hatt bilder som dette i "samlingen" min.

Endret av 96abrevs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

I mine øyne er det ingen all verdens ting som tilsier at disse bildene er ditt første og eneste forsøk på fyrverkeri. Godt jobba!

Hei.

Takk for hyggelig tilbakemelding. Hadde god tid til å prøve og feile. Det ble ganske mange foto av dette, rundt 300. De ble ganske bra etter hvert, men 18mm på en apo.c sensor ble ikke vid nok selv om jeg var et par km. unna, så mange av bildene ble "amputert". Moro og lærerikt :)

Selv profesjonelle fotografer innrømmer jo glatt at de kan knipse hundrevis av bilder, og kanskje ett blir skikkelig bra.

 

Du bekrefter også her at selv med "nybegynnerkit" kan en god (eller i det minste, en tålmodig) fotograf få til flotte bilder. Jeg ville vært stolt over å hatt bilder som dette i "samlingen" min.

Hei igjen.

Ikke noe problem å få til gode bilder med et begynnerkit dersom man kjenner begrensningene kameraet har. Det var først og fremst begrensningene i dårlig lys / høy ISO og dynamikk, som til slutt fikk meg til å investere i et 5Dmk3. Bruker allikevel kameraet av og til og har det med som back up når jeg er ute og reiser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...