Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Grønnfink mot matchende bakgrunn ... . Bildet er fjernet.
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Vakkert som alltid! Hilsen Tove Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Ja her kan man studere alle detaljer. Meget godt portrett av grønnfinken ! Vennlig hilsen Ragnar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Denne bakrunnen matchet så godt at en skulle tro det var planlagt. Men i dyre/fugleverden er det ikke så enkelt. Likevel en honnør til deg som fikk det til å klaffe. Mvh Alec
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Ja her kan man studere alle detaljer. Meget godt portrett av grønnfinken ! Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Denne bakrunnen matchet så godt at en skulle tro det var planlagt. Men i dyre/fugleverden er det ikke så enkelt. Likevel en honnør til deg som fikk det til å klaffe. Mvh Alec Hei, Alec. Hjertelig takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! Jeg la faktisk ikke merke til bakgrunnen før jeg begynte å tenke på tittel, og da var den "i boks" M v h Albert.
Rolf Kristensen Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Ett supert artsbilde. Flott positur og upåklagelig skarphet. Mvh. Rolf
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Dette ble veldig flott, Albert:-) Den matchende bakgrunnen gjorde virkelig susen. Fototeknisk er det som vanlig ikke noe og utsette på bildet av denne karen i flott positur. Beundringsverdig hvor skarpe du får bildene av disse fuglene, og da særlig på øynene. Godt jobba Albert!
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Ett supert artsbilde. Flott positur og upåklagelig skarphet. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert.
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Dette ble veldig flott, Albert:-) Den matchende bakgrunnen gjorde virkelig susen. Fototeknisk er det som vanlig ikke noe og utsette på bildet av denne karen i flott positur. Beundringsverdig hvor skarpe du får bildene av disse fuglene, og da særlig på øynene. Godt jobba Albert! Hei, Pentaxen. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, Nikon D800 og Tamron 70-200mm F 2,8 er en fin kombinasjon, og om vekten er høy, så er balansen god. M v h Albert.
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Det er nok en forfengelig liten kar dette tenker jeg..."skal jeg fotograferes så skal jeg jaggu se bra ut...og matche bakgrunnen"! PS gleder meg til portstolper eller hva du måtte finne på!
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Det er nok en forfengelig liten kar dette tenker jeg..."skal jeg fotograferes så skal jeg jaggu se bra ut...og matche bakgrunnen"! PS gleder meg til portstolper eller hva du måtte finne på! Hei, Helene. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Det er sikkert lærerikt å "finne noe nytt å ta bilde av", men jeg føler det litt skummelt å skulle forlate den "trygge sfæren", - det blir som å hoppe etter mange Wirkola'er M v h Albert.
Leif Olsson Skrevet 29. april 2015 Skrevet 29. april 2015 Hei Albert Ænnå et fint fuglebilde, grønnfink greenfinch M v h Leif
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Skrevet 29. april 2015 Hei Albert Ænnå et fint fuglebilde, grønnfink greenfinch M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Nå blir det kanskje færre fuglebilder fra meg, for jeg har fått oppfordring / utfordring om å fotografere noe annet, - f. eks. portstolper M v h Albert.
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Perfekt. Arten har kommet tilbake hos meg også. Fikk kanskje i ikke solsikkekjerner andre steder? Roar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 Perfekt. Arten har kommet tilbake hos meg også. Fikk kanskje i ikke solsikkekjerner andre steder? Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, solsikkekjerner er favorittmaten, og blir foretrukket foran alt annet. Pilfinkene her har den uvanen at de kaster store mengder frø til hver side for å finne noe de liker, og da tømmer de en fuglemater ganske fort ! M v h Albert.
Leif Olsson Skrevet 30. april 2015 Skrevet 30. april 2015 Hei Albert Ænnå et fint fuglebilde, grønnfink greenfinch M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Nå blir det kanskje færre fuglebilder fra meg, for jeg har fått oppfordring / utfordring om å fotografere noe annet, - f. eks. portstolper M v h Albert. Hei Albert Kanske portstolper med fugledritt då Jeg har til og fra knipset bilde av båter og natur til fuglebiderne. Lykke til med stolper og andre spennende motiver God 1 mai og langhelg ! M v h Leif
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Skrevet 30. april 2015 Hei Albert Ænnå et fint fuglebilde, grønnfink greenfinch M v h Leif Hei, Leif.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Nå blir det kanskje færre fuglebilder fra meg, for jeg har fått oppfordring / utfordring om å fotografere noe annet, - f. eks. portstolper M v h Albert. Hei Albert Kanske portstolper med fugledritt då Jeg har til og fra knipset bilde av båter og natur til fuglebiderne. Lykke til med stolper og andre spennende motiver God 1 mai og langhelg ! M v h Leif Hei. Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding med godt forslag til motiv, - jeg tar imot ideer med glede! Ha en riktig fin 1. mai og helg, Leif, og husk å ha med kameraet M v h Albert.
Anbefalte innlegg