Gå til innhold

Grønnfink mot matchende bakgrunn ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Denne bakrunnen matchet så godt at en skulle tro det var planlagt. Men i dyre/fugleverden er det ikke så enkelt. Likevel en honnør til deg som fikk det til å klaffe.

Mvh

Alec

Skrevet

Denne bakrunnen matchet så godt at en skulle tro det var planlagt. Men i dyre/fugleverden er det ikke så enkelt. Likevel en honnør til deg som fikk det til å klaffe.

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Hjertelig takk for nok en hyggelig tilbakemelding ! :)

Jeg la faktisk ikke merke til bakgrunnen før jeg begynte å tenke på tittel, og da var den "i boks" :)

M v h Albert.

Gjest member-296438
Skrevet

Dette ble veldig flott, Albert:-) Den matchende bakgrunnen gjorde virkelig susen. Fototeknisk er det som vanlig ikke noe og utsette på bildet av denne karen i flott positur. Beundringsverdig hvor skarpe du får bildene av disse fuglene, og da særlig på øynene.

Godt jobba Albert!

Skrevet

Dette ble veldig flott, Albert:-) Den matchende bakgrunnen gjorde virkelig susen. Fototeknisk er det som vanlig ikke noe og utsette på bildet av denne karen i flott positur. Beundringsverdig hvor skarpe du får bildene av disse fuglene, og da særlig på øynene.

Godt jobba Albert!

Hei, Pentaxen.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Ja, Nikon D800 og Tamron 70-200mm F 2,8 er en fin kombinasjon, og om vekten er høy, så er balansen god.

M v h Albert.

Skrevet

Det er nok en forfengelig liten kar dette tenker jeg..."skal jeg fotograferes så skal jeg jaggu se bra ut...og matche bakgrunnen"! :cool: PS gleder meg til portstolper eller hva du måtte finne på! ;)

Skrevet

Det er nok en forfengelig liten kar dette tenker jeg..."skal jeg fotograferes så skal jeg jaggu se bra ut...og matche bakgrunnen"! :cool: PS gleder meg til portstolper eller hva du måtte finne på! ;)

Hei, Helene.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Det er sikkert lærerikt å "finne noe nytt å ta bilde av", men jeg føler det litt skummelt å skulle forlate den "trygge sfæren", - det blir som å hoppe etter mange Wirkola'er :)

M v h Albert.

Skrevet

Hei Albert

Ænnå et fint fuglebilde, grønnfink greenfinch :)

M v h  Leif :D

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Nå blir det kanskje færre fuglebilder fra meg, for jeg har fått oppfordring / utfordring om å fotografere noe annet, - f. eks. portstolper :)

M v h Albert.

Skrevet

Perfekt.

Arten har kommet tilbake hos meg også. Fikk kanskje i ikke solsikkekjerner andre steder?

Hei, Roar.

Ja, solsikkekjerner er favorittmaten, og blir foretrukket foran alt annet.

Pilfinkene her har den uvanen at de kaster store mengder frø til hver side for å finne noe de liker, og

da tømmer de en fuglemater ganske fort !

M v h Albert.

Skrevet

Hei Albert

Hei, Leif.

Nå blir det kanskje færre fuglebilder fra meg, for jeg har fått oppfordring / utfordring om å fotografere noe annet, - f. eks. portstolper :)

M v h Albert.

Hei Albert

Kanske portstolper med fugledritt då ;) Jeg har til og fra knipset bilde av båter og natur til fuglebiderne. Lykke til med stolper og andre spennende motiver :thumbup:

God 1 mai og langhelg !

M v h  Leif :grin:

Skrevet

Hei Albert

Hei, Leif.

M v h Albert.

Hei Albert

Kanske portstolper med fugledritt då ;) Jeg har til og fra knipset bilde av båter og natur til fuglebiderne. Lykke til med stolper og andre spennende motiver :thumbup:

God 1 mai og langhelg !

M v h  Leif :grin:

Hei. Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding med godt forslag til motiv, - jeg tar imot ideer med glede! :)

Ha en riktig fin 1. mai og helg, Leif, og husk å ha med kameraet :)

M v h Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...