Gå til innhold

Blåmeis med støv på nebbet ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jo ut til at dette objektivet også duger. Kanskje er skarpheten ikke fullt så god som på dine aller beste bilder ? Men det behøver selvsagt ikke ha noe med selve objektivet å gjøre. Støvet på nebbet kommer jo godt fram og du skal ikke være misfornøyd med resultatet.

Vennlig hilsen Ragnar

Skrevet

Ser jo ut til at dette objektivet også duger. Kanskje er skarpheten ikke fullt så god som på dine aller beste bilder ? Men det behøver selvsagt ikke ha noe med selve objektivet å gjøre. Støvet på nebbet kommer jo godt fram og du skal ikke være misfornøyd med resultatet.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! :)

Sigma-objektivet er dessverre ikke like skarpttegnende som Tamron-objektivet, og hadde jeg hatt mulighet, ville jeg nok anskaffet Tamrons relativt nye

150-600mm telezoom.

M v h Albert.

Skrevet

Det slutter aldri å forundre meg hvor mye glede denne lille krabaten byr på, der den stadig er på farten, høyt og lavt. Ser at kjekkasen nettopp har vært hos frisøren.

-bjarte.

Hei, Bjarte.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Ja, blåmeisen liker å ha orden på sveisen :)

M v h Albert.

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Vakker krabat sittende i solskinnet , flotte farger og skarphet.

Våknet opp til fuglesang i hagen i morges , det gir en fin start på dagen.

Mvh

Alec

Skrevet

Vakker krabat sittende i solskinnet , flotte farger og skarphet.

Våknet opp til fuglesang i hagen i morges , det gir en fin start på dagen.

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig, morgenfrisk tilbakemelding ! :)

Ja, å våkne til solskinn, åpne vinduet for å få frisk luft og fuglesang mens en nyter dagens første kaffekopp, det er virkelig en flott start på dagen :)

M v h Albert.

Skrevet

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Sigma-objektivet er dessverre ikke like skarpttegnende som Tamron-objektivet, og hadde jeg hatt mulighet, ville jeg nok anskaffet Tamrons relativt nye

150-600mm telezoom.

M v h Albert.

Du får legge av noen kroner hver mnd, og snart så har du det.

Skj

Skrevet

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

150-600mm telezoom.

M v h Albert.

Du får legge av noen kroner hver mnd, og snart så har du det.

Skj

Hei igjen, Ragnar.

Ja, jeg tror det ordner seg i løpet av sommeren, - min absolutt bedre halvdel har tilbudt seg å forskuttere beløpet, så vi får se ... .

M v h Albert.

Skrevet

Ja, se der har vi den hyperaktive svensken igjen i portrett i fint lys og god skarphet som henter fram farger og detaljer.

Perfekt plassert i flata.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, - nå kan jeg ta det rolig resten av dagen ! :)

M v h Albert.

Skrevet

Fint bilde! Regner med han fikk pusset nebbet ganske kjapt når han oppdaget han var i kameraets søkelys. Ingen grener ut i hjørnene heller.. ;)

Hei, Helene.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

Ja, (små-)fuglene er som regel svært flinke til å holde nebbet rent, - med unntak av grønnfinker, - de er ikke nøye med den personlige hygienen.

M v h Albert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...