Roar F. Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 Fuglene ble litt små i bildet, men bildet er forøvrig pent å se på :-)
Roar Kneppen Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 Ikke så mye stygt å si om det tekniske her selv om jeg ville fjerna kanskje 3 cm til oppe. En pitteliten lys prikk i skogen helt ute i bildekant ville jeg nok også fjerna om jeg ikke hadde oversett den. Når det gjelder kanadagåsa så er den ganske så fremmelig - ja. Husker en episode for mange år siden på naturist stranda på Huk i Oslo der en dame nektet å dele maten sin med ei kanadagås hvorpå gåsa beit dama i toa med den følge at hu hylte så man kunne høre henne over hele Bygdøy. Roar 1
MikaelTj Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 Teknisk godt bilde som fungerer fint som en illustrasjon til historien. Alltid greit å ha med et oversiktsbilde for vise miljøet og størrelsesforholdet mellom motivet og omgivelsene. For å gjøre historien komplett ville jeg ha tatt med et nærbilde av gåsa eller av skadeverket. Ellers må jeg takke for informativ følgetekst. Da har jeg lært noe denne søndagen også 1
Torbjørn Milje Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 Et flott bilde dette av et vakkert kulturlandskap. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring. Noe av himmelen må du ikke ta bort slik Roar ønsker fordi grågåsa må jo ha luft under vingene dersom den skal fly vekk. Mvh Torbjørn
Ragnar Skj Skrevet 26. april 2015 Skrevet 26. april 2015 Meget severdig kulturlandskapsbilde. Vennlig hilsen Ragnar
luistheghost Skrevet 27. april 2015 Forfatter Skrevet 27. april 2015 Takk for hyggelige og nyttige kommentarer! -bjarte.
Anbefalte innlegg