Roar Kneppen Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Jasså, brosteinen har blitt utsmykket med "kunst". Fine figurer og diagonale linjer gjennom flata. Fargene er det ingenting å si på. Roar 1
Gjest member-296438 Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Fargerikt med tøff skråstilling. Ble stilig med de vilkårlige speilingene i "pyttene" Personen som "danser" seg over disse, gir liv i bildet med sin bevegelsesuskarphet. Brosteinene sørger for et flott mønster, og fungerer utmerket som bakgrunn.
HSP Skrevet 24. april 2015 Forfatter Skrevet 24. april 2015 Å så tøfft!! Ikke noe mer å si her Jasså, brosteinen har blitt utsmykket med "kunst". Fine figurer og diagonale linjer gjennom flata. Fargene er det ingenting å si på. Roar Fargerikt med tøff skråstilling. Ble stilig med de vilkårlige speilingene i "pyttene" Personen som "danser" seg over disse, gir liv i bildet med sin bevegelsesuskarphet. Brosteinene sørger for et flott mønster, og fungerer utmerket som bakgrunn. Tusen takk. Speilingen er deler av et kunstverk som henger på Oslo S for tiden, Rear Window av Marisa Ferreira. Kan være jeg deler et bilde til en dag. Henning
Ragnar Skj Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Meget severdig resultat ! Vennlig hilsen Ragnar 1
Fotoskrulla Skrevet 24. april 2015 Skrevet 24. april 2015 Pentaxen sier det så bra, jeg henger meg på ham...håper jeg ikke er for tung.. Virkelig et fole sløyt bilde for å si det på romsdalsk 1
HSP Skrevet 24. april 2015 Forfatter Skrevet 24. april 2015 Meget severdig resultat ! Vennlig hilsen Ragnar Pentaxen sier det så bra, jeg henger meg på ham...håper jeg ikke er for tung.. Virkelig et fole sløyt bilde for å si det på romsdalsk Takk for at dere tok dere tid til å kommentere. Henning
Anbefalte innlegg