Gå til innhold

Tåkedis III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Ble stilig dette:-) Synes tåka lager en trollsk, men dog rolig stemning. Synes greina var helt topp plassert (bokstavelig talt....) Fint med mosedottene i en farge som lyser opp i alt det grå.

At du ofrer skoa og setter helsa på spill, viser vel med all tydelighet at du har nådd et punkt, der det og få tatt bildet er omentrent det viktigste i hele verden:-) Men den eneste sykdommen du sannsynligvis har pådratt deg, er vel at du har blitt smitta av fotobassillen.....

Lenke til kommentar

Heisann Pål og Roar! :)

 

Jeg bruker vanligvis ha på meg fotoskoa mine (joggesko med GoreTex), de tåler litt fuktig gress, men selvfølgelig ikke denne dagen... :glare:

Men pytt sann! En tørker jo opp igjen! Ikke ble jeg syk heller...ikke mer enn jeg var fra før i hvertfall ;) Fotosjuka er jo langt framskreden nå... Heldigvis har jeg i alle fall fysikken til å bevege meg over et jorde, hoppe over et gjerde og klatre opp på en skrent for å komme i posisjon.  Har skjønt at det ikke alltid er like lett for dere.  Det er leit å tenke på synes jeg.   Tusen takk for at dere tok turen innom meg og kommenterte i dag også, kjempekoselig det! :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Heisann Pål og Roar! :)

 

Jeg bruker vanligvis ha på meg fotoskoa mine (joggesko med GoreTex), de tåler litt fuktig gress, men selvfølgelig ikke denne dagen... :glare:

Men pytt sann! En tørker jo opp igjen! Ikke ble jeg syk heller...ikke mer enn jeg var fra før i hvertfall ;) Fotosjuka er jo langt framskreden nå... Heldigvis har jeg i alle fall fysikken til å bevege meg over et jorde, hoppe over et gjerde og klatre opp på en skrent for å komme i posisjon.  Har skjønt at det ikke alltid er like lett for dere.  Det er leit å tenke på synes jeg.   Tusen takk for at dere tok turen innom meg og kommenterte i dag også, kjempekoselig det! :new_woot:

 

Takker for omtanken:-) Jeg skal ihvertfall ikke klage. Mye flotte motiver på flat mark og gatelangs også:-) Må bare finne sin sjanger og måte og gjøre tingene på, så får en ihvertfall opp mangfoldet... Det er det fine med denne hobbyen, alle kan delta. Eneste en trenger er kreativitet, og det har særlig Kneppen fått utlevert en stor dose av, og jeg spiser smulene:-) Men som de sier, smuler er også brød, så det rekker for meg om jeg bare har en liten prosent av Kneppens kreativitet.

Ha ei forrykende god helg og takker for en flott fotouke av alle sammen på bildekritikken!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komposisjon med greinen som på en måte rammer inn holmen. Det frisker også opp med de fargerike mosedottene . Og holmen i bakgrunnen som er naturlig uklar (tåkelagt)e setter prikkem over i'en.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

 

Heisann Pål og Roar! :)

 

Jeg bruker vanligvis ha på meg fotoskoa mine (joggesko med GoreTex), de tåler litt fuktig gress, men selvfølgelig ikke denne dagen... :glare:

Men pytt sann! En tørker jo opp igjen! Ikke ble jeg syk heller...ikke mer enn jeg var fra før i hvertfall ;) Fotosjuka er jo langt framskreden nå... Heldigvis har jeg i alle fall fysikken til å bevege meg over et jorde, hoppe over et gjerde og klatre opp på en skrent for å komme i posisjon.  Har skjønt at det ikke alltid er like lett for dere.  Det er leit å tenke på synes jeg.   Tusen takk for at dere tok turen innom meg og kommenterte i dag også, kjempekoselig det! :new_woot:

Takker for omtanken:-) Jeg skal ihvertfall ikke klage. Mye flotte motiver på flat mark og gatelangs også:-) Må bare finne sin sjanger og måte og gjøre tingene på, så får en ihvertfall opp mangfoldet... Det er det fine med denne hobbyen, alle kan delta. Eneste en trenger er kreativitet, og det har særlig Kneppen fått utlevert en stor dose av, og jeg spiser smulene:-) Men som de sier, smuler er også brød, så det rekker for meg om jeg bare har en liten prosent av Kneppens kreativitet.

Ha ei forrykende god helg og takker for en flott fotouke av alle sammen på bildekritikken!

Ja, det har vært ei bra uke, synes jeg. Mange flotte bilder og mye mer kommentarer på bildene også, kanskje folk begynner å tine opp etter vinteren?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...