Gå til innhold

spam fra medietekhuset


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får en del spam fra dere... hvilken kontroll har dere på http://mailchimp.com/som er?  deres leverandør av epost tjenester / nyhetsbrev?

 

Hei. Hva slags e-post er det du får fra oss? Tek.no har en mailingliste hvor vi sender ut informasjon om konkurranser til de som har meldt seg på mailinglisten, og i tillegg er det nyhetsbrev for konferanser – men det skal i utgangspunktet også gå bare til de som har bedt om å få nyhetsbrev. Hvis du kunne videresendt en eksempel-e-post til meg på [email protected], så skal jeg sjekke opp hva som er skjedd. Skriv også hvilken e-postadresse du får den til, så kan jeg eventuelt slette deg fra de mailinglistene vi har.

Lenke til kommentar

jeg får nyhetsbrev fra dere som jeg vil ha på jobb. og etter at jeg regga den så kom brevet inn til meg... men det dundra og inn spam etter 4 dager. jeg bruker ikke den eposten til annet enn jobb relaterte saker. har akkurat sendt opp en mail om det til det og bestilt oppsigelse av nyhets brev. sender deg PM på det. såvidt jeg har hørt gjelder ikke dette bare dette meg , men også andre som får nyhetsbrevet fra dere. Litt dumt for det er et knakende bra nyhetsbrev :-) skal sende deg en mail når det kommer mer

Lenke til kommentar

Hei (jeg svarte deg med PM også), jeg sjekket nå vår Mailchimp-konto - og det eneste som er blitt sendt ut fra oss til Inside Telecom-mailinglisten er nyhetsbrevet til Inside Telecom. Men det er et ikke helt ukjent problem at spammere "faker" avsenderadresser, slik at det ser ut som om den kommer fra noen andre. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være det som har skjedd her.

 

Men videresend gjerne den neste spam-mailen du får til meg, så ser jeg på det.

Lenke til kommentar

glemte 1 ting:

 

Jeg er imponert over responsen på tilbakemeldinger fra dere mtp. dette. både fra Kurt og

Amund( som tilogmed svarer på mail når er på ferie) imponert. kudos for dette. Ikke mange som følger opp så fort :-D

 

Takk for gode tilbakemeldinger. Det er jo dere lesere vi lever av, så viktig at så mange som mulig er fornøyde med de tjenestene vi tilbyr. :-) Ha en fortsatt fin helg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...