Albert Andersson Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Hei, Cls88. Ja, dette ser riktig koselig ut, - å gå på oppdagelsesferd i fjæra kan være spennende både for store og små Bildet har meget god skarphet og er godt eksponert, og det gjør seg godt i s/h ! Hadde jeg kunnet velge, ville jeg nok likevel foretrukket å se et slikt bilde i farger M v h Albert.
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Skrevet 21. april 2015 Hei, Cls88. Ja, dette ser riktig koselig ut, - å gå på oppdagelsesferd i fjæra kan være spennende både for store og små Bildet har meget god skarphet og er godt eksponert, og det gjør seg godt i s/h ! Hadde jeg kunnet velge, ville jeg nok likevel foretrukket å se et slikt bilde i farger M v h Albert. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ja det kan være gøy med skattejakt for både store og små spesielt for mammaen med kamaret:) har lagt ut en farge versjon også nå
Gjest member-296438 Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Flott bilde på nysgjerrighet, som gjorde seg best i farger:-)
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Skrevet 21. april 2015 Flott bilde på nysgjerrighet, som gjorde seg best i farger:-) Takk for tilbakemelding:) klarte ikke heilt og besteme meg om jeg likte best s/v eller farge:)
MikaelTj Skrevet 21. april 2015 Skrevet 21. april 2015 Morsomt situasjonsbilde. Synes også at fargeversjonen er best. Det passer i mine øyne best til stemningen i bildet, og det skiller bedre mellom motiv og bakgrunn.
Cls88 Skrevet 21. april 2015 Forfatter Skrevet 21. april 2015 Morsomt situasjonsbilde. Synes også at fargeversjonen er best. Det passer i mine øyne best til stemningen i bildet, og det skiller bedre mellom motiv og bakgrunn. Takk for hyggelig tilbakemelding:) ja jeg ser det det er bedre i farge jo mer jeg ser på bildene og sammenligner de:)
Anbefalte innlegg